сряда, 26 март 2014 г.

Everybody loves presents!


So I prmised this post a few days back in my Facebook page,but I publish it late,so I excuse myself (btw you can chesk out my Facebook page HERE and follow if you like my blog).
With this post I want to say: ''Thank you!'' once again to Milena from Mimi`s Fasion Moments for the amazing and so beautifully wrapped surprise!be sure to check out her blog-an amazing and romantic place,dedicated to fashion and beauty!You surely will be completely in love!
*
Хм,обещах този пост преди няколко дни във Фейсбук страницата ми (може да я намерите ТУК и да я харесате,ако ви допада блога ми),но го публикувам доста по-късничко,за което се извинявам.
С тази публикация,всъщност,още веднъж искам да споделя с вас радостта ми от това,че спечелих една от двете награди от последния гивъуей на Миленка от Mimi`s Fashion Moments и да й благодаря за прекрасната и красиво опакована изненада,за старанието и за това,че е вложила пеперудената си душа в пълната й яркост и ефирност в този подарък!Ако все пак,някак между другото,сте пропуснали да посетите прекрасния пеперуден блог на Миленка-сега имате шанс да поправите грешката си!В него ще откриете много мода и красота,представени по страшно приказен и позитивен начин!












4 коментара:

  1. wow awesome !!

    http://giveawaydose.blogspot.in/

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав пост!Искрено се радвам,че изненадата ти е харесала!Пеперудено настроение!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошни снимки :) и продукти , наслада за очите

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)