неделя, 19 юли 2015 г.

Breakfast at Tiffany's


A girl can't read that sort of thing without her lipstick!
                                                               - Breakfast at Tiffany's



И така, ако вече сте сложили любимото си червило, нека продължим с четенето.
Като се замисля, няма лошо в това да си имаме идоли, нали? Стига да са добре подбрани, но какво тогава значи добре подбрани?
Идолите трябва да ни вдъхновяват. Те трябва да ни вдъхновяват да сме най-креативната версия на себе си, трябва да ни учат на нещо ценно. 
Не мога да кажа, че класиката "Закуска в Тифани" или пък емблематичната Одри Хепбърн в ролята на Холи Голайтли са безспорните ми идоли, но мога да кажа, че във филма по книгата на Труман Капоти съм намерила много неща, които ми харесват. Та от кого да учиш уроците си по красота и любов, ако не от самата Холи Голайтли? 
Самата Одри Хепбърн ни съветва да инвестираме в любовта, за да получим в замяна. И продължава:
" Anyone who ever gave you confidence, you owe them a lot."
"Всеки, който някога ви е вдъхнал увереност, на него дължите много."
Една вечна истина както за любовта, така и за красотата във всичките й измерения. Какво търсим всички в любимите си козметични продукти и защо точно това червило предпочитаме пред всички останали? Обичаме тези от тях, които ни дават увереност и самочувствие!
Замислих се върху това кои козметични продукти ми дават истинско самочувствие и в главата ми изникна Bioderma Sensibio H2O! Нашата любовна история ми напомни за "Закуска в Тифани", където главната героиня търси любов, пропита със спокойствие и доверие - и аз имам пълно доверие на любимата мицеларна вода, която в много случаи ми е помагала!



В не една или две статии съм споделяла с вас колко обичам мицеларните води и тяхната магия. И понеже не искам да досаждам с още и още суперлативи, бях в търсене на по-оригинален начин да спомена още веднъж любимата Bioderma Sensibio H2O. Отговорът на търсенето ми дойде съвсем бързо и лесно, просто се замислих колко пъти и за какво съм ползвала тази вълшебна течност, която, вярвайте ми, смятам има още десетки приложения, за които дори и не предполагам. Ето петте начина, по които я ползвам аз самата!


Обичам свежестта на Sensibio H2O рано сутрин. За лицето ми сутрин мисля като за маска за спане, която трябва да сваля, за да посрещна светлината на деня. Освен че измивам очите си с ледена вода за инстантно освежаване и събуждане, често ползвам и мицеларната вода със същата цел, като съм я държала в хладилника през нощта. Чувството е не само приятно, но и съм доволна от факта, че водата бързо се справя с премахването на излишното омазняване в Т-зоната, остатъците от нощния ми крем за лице и всичко останало, на което не му е там мястото!





Открила съм, че с любимата мицеларна вода мога да чистя и бижутата ми. Ако искате блясък като на бижутата от витрината на "Тифани", напоете памучно тампонче с мицеларна вода и леко изтъркайте. Тя веднага ще свали остатъците от сапун, следите от по-твърда вода и други нечистотии, които засъхват по бижутата ви, а и ще дезинфекцира. Само се уверете, че бижутата са от естествени метали като неръждаема стомана, сребро или злато, иначе рискувате да избледнее света им.





Мицеларна вода използвам и за почистване на четките. Процедирам по същия начин - напоявам памучно тампонче и нежно и старателно избърсвам всяка четка, докато не сваля всички остатъци от сенки, коректор, фон дьо тен и дори очна линия. 

По същият начин продуктът се справя и с почистването на лицето от грим. Уникалната технология на мицеларните води е обогатена с иновативни съединения, които буквално "изсмукват" нечистотиите от повърхността на кожата, а и от по-дълбоките й слоеве. Резултатът е не само чиста, но и много гладка и мека кожа на лицето и врата, а при ежедневна употреба омазняването и пъпките са под строг контрол.





Последното ще ви се стори смешно, но ако и вие като мен не можете да живеете с мръсни ръце и изпитвате постоянна нужда да миете своите, ще ме разберете :)
Случвало ми се е да съм навън и да няма къде да си измия ръцете. Никога не нося дезинфектант в себе си, а и не ми допада лепкавото усещане след употребата му. С повечето мокри кърпички положението е същото. Единствените нелепкащи обикновено са бебешките, но те пък идват в огромни пакети, които не мога да разнасям постоянно. Веднъж случайно носех в чантата си малка бутилчица Bioderma Sensibio H2O и се сетих, че може да напоя с нея суха кърпичка и да избърша ръцете си. Ефектът е почти толкова задоволителен като да си измиеш ръцете с вода и сапун. Така че, ако носите мицелрна вода в чантата си (а тя идва и в малки и удобни разфасовки, които няма опасност да се разлеят), може да използвате моята идея и да останете доволни :)




1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)