петък, 25 декември 2015 г.

How the Grinch stole... my Christmas Tree!


Едно мааалко по-алтернативно коледно дръвче тази година... даже коледна стълба! Гринч открадна нашата елхичка и трябваше да импровизираме. Виждате резултата!

Но това не е важно. Важното е, че днес е Коледа и аз искам да ви напиша няколко неща (знам че ви омръзна от коледни публикации, скоро и това ще приключи!).

Коледа е празник на сетивата. Една ароматна, топла, уютна, светла, премигаща като сноп лампички, джинджифилова, канелена приказка. Забелязвате ли как всичките ви сетива тържествуват по това време от годината? Ето това, мисля си аз, е коледният дух. Ето това значи сърцето ти да е отворено! А е така хубаво, нали? Защо тогава да се лишаваме от това удоволствие през останалата част от годината? Пожелавам ви Коледа в сърцата през цялата година!

Освен празник на сетивата, Коледа е и празник на човеците. На този ден се чувствам човек повече от всяко друго време на годината. Чувствам че всичко зависи от мен и че аз съм собствената си магия, която сбъдва чудеса. Не, не че не е така през цялата година, но на Коледа това чувство е най-силно.

Ти си коледно чудо! Да, ти, дето четеш това сега! Ти си истинска коледна магия и светът изобщо няма да е така вълшебен без теб! Затова не позволявай на сивотата и обикновеното да отнеме и искрица от енергията ти. Ти си специален и всички ние се нуждаем от твоята специалност, за да може магията да е завършена. Ти си най-важната дума от заклинанието, ти си най-важната съставка в отварата, ти си магия, чудо, светлина... защото носиш доброта! Бъди здрав, бъди щастлив, бъди обичан!

Честита Коледа, мили мои, надявам се Дядо Коледа да е изпълнил желанията ви!

















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)