четвъртък, 12 януари 2017 г.

Let's talk hydration



При температура от 8 градуса кожата ни спира да произвежда себум активно, а влагата се изпарява. 5 градуса по-надолу и естествената защита на кожата се пропуква. Да, тази зима прогнозите не са особено обнабеждаващи както за времето навън, така и за кожата ни. Въпреки че най-искрено се радвам на сняг в количества, които за скромния ми 26-годишен живот не съм виждала никога, факт е че само преди два дни не ми беше до радост, когато от новообявения сибирски град Бургас полетът ми беше отменен и не успях да стигна на време за първите лекции в университета ми във Великобритания. Всяко зло за добро и докато съм в режим на изчакване, реших да споделя с вас как спасявам кожата си от студът, който сякаш е директно импортиран от Аляска.



Velnea Hydrating Day Face Cream for all skin types
Valnea е собствена марка на дрогерии Lilly както може би много добре знаете. Вероятно повечето от вас не биха предположили, че този крем за лице би бил висококачествен и... всъщност чудесен. Мда, все пак е доста бюджетна покупка и, както вече споменах, е собствена марка на Lilly, та не носи логото на известен бранд за грижа за кожата и не струва една минимална заплата. Истината е, че това е един от редките случаи на козметичния пазар, в който цената не определя качеството. По етикет хидратиращият дневен крем за всички типове кожа се води с пантенол в състава и вероятно това е причината този крем да помага на обветрената ми, напукана, зачервена и много раздразнена от студа кожа. Пантенолът е известен с това че помага при кожни раздразнения, изгаряния и други подобни проблеми като успокоява кожата и й помага да се възстанови по-бързо. Благодарение на ежедневната употреба на този крем за лице, кожата ми не е стигнала до момент на жестоко изсушаване и напукване и именно на този продукт дължа доброто й състояние тази зима. Освен всичко, кремът е наистина достатъчно хидратиращ за зимния период, но без да е твърде тежък и мазен. Текстурата му всъщност е доста лека и попива бързо и на първо четене сигурно и вие, както и аз, ще се усъмните в хидратиращите и подхранващите му свойства, но не оставяйте това да ви подведе. След попиване по кожата ми остава леко лепкав филм, който до половин час попива/изчезва напълно и оставя лицето ми добре хидратирано, подхранено и защитено от студа.



Avene TriXera Nutri-Fluid Lotion for face and body
Лосионът за тяло и лице TriXera, който е предназначен за цялото семейство, ми бе изпратен за проба точно на време от Avene, за което много им благодаря. Всички налични лосиони, масла и мазила за тяло бяха на свършване и сякаш кожата на тялото ми бе посвикнала с тях и не усещах нищо достатъчно хидратиращо за зимата. Докато през студените дни кожата на лицето ми обикновено остава комбинирана (много рядко суха), още през първия ден на зимата кожата на тялото ми изсъхва, започва да опъва и ми създава голям дискомфорт, ако не я подхранвам редовно. Всъщност редовната грижа, оказва се, дори не е фундаментална в този случай, тъй като кожата ми се нуждае от по-скоро дълбока и качествена грижа. Намерих я точно при TriXera Nutri-Fluid лосиона на Avene! Макар и леката му, почти течна текстура, да не го предполага, ако мога да потвърдя нещо с голяма сигурност тази зима, то е че този лосион ме спаси от огромен дискомфорт и страдаща кожа. Текстурата му е немазна и нелепнеща, като не оставя филм след себе си и попива удивително бързо. Трудно ми е да го сравня с друг подобен продукт, защото веднъж нанесен и масажиран в кожата, този лосион се усеща сякаш съм нанесла вода, а кожата ми остава отлично хидратирана, подхранена и много мека. Чудесно е, че този ефект се запазва за дълго, а не изчезва за броени часове, както често се случва с подобни продукти, които изискват често подновяване. 

И ако все още си мислите, че ви пробутвам маркетингови измишльотини по-горе, нека споделя за една неприятна случка от края на миналата година и как тя приключи с хубав край. Свикнала съм и съм изпробвала множество методи за обезкосмяване, като използването на депилатоар определено е метод, към който прибягвам супер рядко, основно в тийнейджърските години, но все пак не ми е непознат. Е, случи се така, че дали по моя вина, или по вина на продукта (изтекла годност или друг проблем), точно преди Нова Година някак успях да си изгоря краката именно с депилатоар. Силно се надявам да не сте преживяли и да не преживеете подобен род химично изгаряне, но пък вероятно може да предположите, че е доооста болезнено. Общо взето изпаднах в паника, защото нямах идея как ще успея да нахлузя чорапогащник върху разлютените рани и да замина да празнувам Нова Година само след ден. Напръсках се с пантенол и изчаках, но особен ефект нямаше. После се сетих, че мога да пробвам с термалната вода на Avene, като напръсках засегнатите участъци кожа, изчаках да попие и богато намазах с Avene TriXera Nutri-Fluid, който също съдържа термална вода. Постепенно болката и дискомфортът започнаха да намалят, а аз продължих да нанасям термална вода+лосион на няколко часа. За мое щастие, на следващия ден кожата ми беше в значително по-добро състояние, а за по-малко от седмица успях напълно да я "излекувам" като прибавих нанасяне на кокосово масло в щедри количества вечер преди да си легна. 

Ето заради тази история реших да споделя мнението си за Avene TriXera Nutri-Fluid преди дори да съм го преполовила, защото имах възможността вече да се убедя в страхотното му действие.







2 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)