събота, 27 юни 2015 г.

LR Health and Beauty


В началото на април бе рождения ми ден и моята приятелка ми подари три продукта на LR - дневен крем с алое вера, почистваща пяна за лице и маслен дегримьор. Тя от няколко месеца е огромен почитател на козметиката на бранда и ползва основно техни продукти, както от бялата, така и от декоративната козметика и парфюмерия, която предлагат, а също и различни хранителни добавки. Съвсем откровено, не мога да я разбера какво толкова специално намира в тях, но за всеки тип кожа и организъм работят успешно различни продукти, предполагам. Ако нямате никаква идея какво е LR Health and Beauty не се безпокойте, не сте живели в пещера през последните години. Преди повече от година и аз не знаех нищо за бранда, но после ме поканиха на тяхна презентация. LR е немски изцяло каталожен козметичен бранд, а сред най-популярните им продукти са хранителните добавки с алое вера и коластра. За мен лично козметиката им не е така впечатляваща като концепция и не предлагат нищо иновативно и затова основно не са особено известни като козметичен концерн. Вероятността никога да не чуете за тях е огромна, тъй като те не разчитат на традиционните маркетинг и рекламни похвати, а изцяло се доверяват на дистрибуторската си мрежа. За разлика от други каталожни брандове като ''Ейвън" и "Орифлейм", LR не се радва на особено висока дистрибуторска мрежа, поне сред моите кръгове с познати. Причините за това могат да бъдат много, като сред основните намирам, че продуктите им като цяло са доста скъпи като за масовия пазар, а не са хай-енд, също и условията да станеш техен дистрибутор лично за мен са твърде ангажиращи и общо взето аз не виждам разумна причина да го сторя. В добавка никак не ми се понрави агресивния подход по време на презентацията, не ми харесва и цялостната концепция. Така например, с моята приятелка и тяхна лоялна фенка дълго спорихме докато я убедя, че наличието на думата "био" на етикета, въобще не значи, че продуктите са изцяло натурални, както са й промили мозъка. Да, в състава на продуктите в действителност има био сертифицирани съставки и доста по-разумно количество химия от дрогерийния клас козметика, но и най-неинформираният човек може да прочете "парфюм" на етикета и да си направи изводите. 


След това агресивно начало смятам да смекча тона и да споделя моите впечатления след повече от два месеца употреба.

Ще започна с дневния крем с 50% екстракт от алое вера, защото за него имам най-малко какво да споделя по простата причина, че ми дойде твърде тежичък за топлите месеци и съм го оставила за зимата. В действителност като за дневен крем е доста тежък като консистенция, вярвам че и хора със суха кожа ще се съгласят. Моята е комбинирана с мазна Т-зона и за мен е невъзможно да го нося през деня поради силното омазняване. Реших да го пробвам като нощен, но той все така си попиваше много трудно и сякаш оставаше лек мазен слой на повърхността на кожата. Разбира се, след сутрешното измиване на лицето положението напълно се нормализира, но така или иначе сметнах че е по-разумно да забравя за това кремче поне до октомври. Иначе, ако си търсите питателен крем, който все пак не е с ужасната консистенция на крем ''Здраве'' или "Нивеа", този може да е добър вариант за вас. В действителност е доста силно хидратиращ и прави кожата безкрайно мека и приятна на допир. Заради високото съдържание на алое вера е и много силно успокояващ. Към края на май лицето ми бе изгоряло много жестоко и първото, към което посегнах бе това кремче и термалната вода на "Авен'', а успокоението настъпи незабавно. За мен този продукт би бил изключително успешен, стига да се олекоти текстурата му. Опаковката му е много здраво стъклено бурканче и идва с малка шпатулка за загребване, картонена кутийка и защитно фолио и това много ми харесва!



Може би е важно да спомена, че няма да коментирам цените на продуктите в тази публикация. Първата и основна причина е, че си имам представа за тях, но не и напълно точна, така че няма да съм коректна, нито полезна. Второ, това е все пак каталожна козметика и цените й подлежат на чести промени, промоции, оферти. Трето, като представител на бранда, всеки има право да закупи продуктите на доста по-сносни цени. И четвърто - това все пак са подаръци и не е възпитано от моя страна :)



Вторият продукт е измиващата пяна, която идва като прозрачна течност в здрава пластмасова опаковка с помпичка. Знам колко много хора харесват да мият лицата си точно с пяна, но аз определено не съм от тях. Има нещо сбъркано в мен, но не си ли издраскам и изтъркам лицето до зачервяване и не го ли усещам опънато след това, сякаш въобще не съм се измила. Но това са мои отклонения, с които няма да ви ангажирам.
Ако си любителка на по-нежните способи за почистване, това е твоят продукт. Пяната е много мека и плътна и не се разтапя при досега с вода, така че една помпичка е абсолютно достатъчна, което прави продукта много икономичен. Но основно и преди всичко - много нежен, ама много! Което според мен го прави подходящ за хора с чувствителна кожа, защото шансът да я подразни е минимален. След употреба кожата се усеща относително чиста, но пак подчертавам, че аз имам много различни изисквания, също много мека и в никакъв случай опъната. Склонна съм да мисля, че тази пяна до голяма степен помага за контрола на омазняването. Не съм пробвала да видя как сваля грим, според мен няма да се справи със спирала и очна линия. Дали намирам разлика между нея и по-евтините продукти на пазара? Огромна! Само за сравнение, пяната за измиване на ''Хималая", която е доста харесван и използван продукт, прави много рехава пяна и въобще не се усеща така приятно като този продукт!


И за финал - дрегримьорът или продуктът, който смятах, че най-малко ще ми хареса, а ме изненада. В интерес на истината, посегнах към него доста по-късно, защото аз съм огромен фен на мицеларните води и вярвам, че нищо не работи по-добре от тях. Е, този продукт не успя да измести "Биодерма" от първото място, но ми даде възможност за един много приятен първи досег със света на маслените дегримьори. Да, нямам никаква база за сравнение, но някак интуитивно усещам, че този продукт е много, ама много хубав. Сваля и най-тежкият грим като с магическа пръчица. Спирала, очна линия, всичко изчезва за секунди и без много търкане или със сигурност с по-малко търкане, отколкото с мицеларна вода. Сякаш разтваря цветните пигменти на грима, много е интересно. Спиралата ми, например, я сваля на фибри, без да я втечнява и разтича. Безумно ми харесва в това отношение.
Обаче! Има и едно обаче за жалост. Лека, но много мазна консистенция. И то такава мазна, която няма начин да попие изцяло. Общо взето остава солиден слой масло на повърхността на кожата, който задължително премахвам с мицеларна вода. Но пък ползвайки този дегримьор нямам никаква нужда от околоочен крем, защото много успешно подхранва и хидратира кожата около очите!



7 коментара:

  1. beautiful photos and presentation...these seem like great products!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. nice pics..i love cherry, red shoes and this cream seems so good

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you, beauty :) I am also a sucker for cherries and red color in general, which look very good on pictures as well :) This cream, actually, is not that good as you suggest :( But there are so many great products on the market, so no worries :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)