четвъртък, 7 септември 2017 г.

Primark PS... Makeup Products Review


Да, знам, тази публикация вероятно няма да е полезна на голяма част от вас, понеже днес ще говоря за декоративна козметика от Primark. А Primark в България няма, даже го няма на много места в Европа. Но пък вероятността да не сте чували за Primark, който се явява нещо като пещера с всевъзможни съкровища (разбирайте дрехи, обувки, аксесоари, козметични продукти, домашни потреби и какво ли още не на много достъпни цени), е минимална, особено ако следите английски блогъри и влогъри. Та сигурно и на вас ви се иска да попаднете във Великобритания и сте запланували поне едно посещение на Primark. Надявам се тогава да се сетите за тази моя публикация и да дадете шанс на тези наистина много достъпни като цена и страхотни като качество козметични продукти от собствената козметична линия на Primark - PS... Ще ми благодарите по-късно :)


Няма спор, едно от най-хубавите неща при праймаркските козметични продукти е съотношението цена-качество. Освен това, от бранда през последната година влагат супер много креативност и старание и в резултат линията PS... просто избухна през последните месеци. Постоянно се лансират нови продукти, винаги на гребена на модната вълна и отговарящи на актуалните тенденции. Така че аз няма как да подмина рафтовете с гримове, просто няма как. И така успях да се сдобия с още три продукта към вече предходните ми и лека-полека заформям колекция. Днес ще ви представя накратко ружът Taboo, блестящата очна линия в сребърно и моливът за устни с номер 003.




Това не е първият ми молив за устни от Primark и като купувах този в номер 003, вече знаех, че ще ми хареса. А като добавим и прекрасният цвят, който в началото възнамерявах да ползвам основно през по-студените месеци, но се оказа много универсален и чудесен избор за ежедневен цвят за устните. Толкова харесвам този продукт като цвят, а и като качество, че си го нося самостоятелно. Цветът е достатъчно наситен и красив, малко ми е трудно да го определя точно, но е може би така популярният mauve, но с не толкова силно изразен лилавеещ подтон. Преобладава леко винения нюанс, може би мога да го определя като бургундско червено?! Иначе консистенцията на молива е по-скоро стандартна, не е нито прекалено сух, нито прекалено мазен. Нанася се лесно, на устните стои като обикновено матово червило, не пресушава. Доста е траен и пада равномерно от устните. Ако твърде много се износи в центъра на устните, а нямам възможност да го подновя, просто разнасям остатъка в пръст и отново получават равномерно покритие. Не подчертава линиите на устните или сухите участъци, не се събира на линии. Като цяло съм много доволна и го препоръчвам :)





За съжаление на снимките не успях да уловя точния цвят на ружа Taboo. Реално е перфектното прасковено, една идея по-малко оранжевеещ от снимките и с малко повече розовко. Идеален цвят за лятото е, много универсален и би отивал на маса момичета. Смятам го за цвят, който всеки трябва да притежава в колекцията си. Като покритие е доста плътен и интензивен, аз винаги загребвам внимателно, изтърсвам четката и го нанасям с лека ръка. Чак е изненадващо как толкова евтин продукт и е толкова наситен. Внимавайте ако сте със светла кожа. Текстурата му е може би една идея по-брашняна и ронеща се, отколкото ми се иска, но като цяло не е нещо страшно. На кожата се разнася добре и не стои брашняно. Сравнително траен е, но не може да издържи на бузките огромно количество часове. Може би от 6 до 8 часа най-много, за да изглежда свежо. После започва доста бързо да избледнява, но за щастие не се износва на петна, а равномерно. Няма аромат, кутийката му се затваря добре, според мен няма опасност да се счупи лесно, ако пътувате с него например. Матов е, няма никакви блестящи частици и не придава сияние. 







В последно време цветните и блестящи очни линии са голям хит и от Primark побързаха да пуснат своя версия. В началото нямаше голямо разнообразие и аз избрах тази сребърна блестяща очна линия като по-сигурен вариант, сега май се предлагат повече цветове и финиши. Да, цветните и блестящи очни линии се са съвсем за ежедневно носене (макар че аз нося моята и през деня и въобще не ми пука :) ), но пък са много готини за експерименти. Има десетки начини да носите такъв тип очна линия - самостоятелно, заедно с черна очна линия, като акцент и т.н. Аз пробвах да нося моята очна линия по много начини и винаги ми допада крайния резултат. Когато си купих тази очна линия от Primark се опасявах, че няма да ми е много удобна за ползване. Опаковката е стандартна, четчицата е като на очните линии от преди години, а аз прекалено много свикнах с гел очаните линии през последните години. Опасенията се оказаха напразни, много лесно се работи с тази формула и четка, която е фина и тънка и рисува много прецизно. Опасявам се също, че дозаторът не е много адекватен и четката излиза с много продукт, но и с това нямам проблем. Консистенцията на очната линия е стандартна за този вид, течна. Въпреки брокатените частици в нея, които са доста фини, не се нанася трудно или неравномерно. Прави плътни черти в сребърно, а сребърните частици в добавка придават много романтично излъчване. Деликатното проблясване много ми допада. Веднъж нанесена съхне сравнително бързо, така че няма шанс да се омацате брутално. Сравнително трайна е, но пък може да започне да избледнява, ако ви се насълзят много очите. Тогава след нея остават бляскавите частици, а сребърния цвят изчезва. Премахва се лесно, може да остави съвсем малко количество блясък след себе си, но ако разтъркате една идея по-силно, клепачите ви ще са безупречно чисти :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)