вторник, 23 януари 2018 г.

Bloom Baby, Bloom



Навън е студено, сиво и мразовито и въпреки че най-вероятно очаквате да се оплача от времето след това встъпление, аз правя точно обратното - обичам зимата, не съм се разбързала да става пролетно и слънчево, за всичко си има време. Само дето ми липсва малко сняг, ако може като миналогодищния, който беше толкова пухкав и така ме изкушаваше, че накрая не издържах и се хвърлих в една висока преспа. Ей така, да си спомня за детството, през което все така силно си обичах снега, само че тогава се случваше по-често да го видя и да му се радвам.
От друга страна, тази зима много ми липсва и малко цвят. Да, вярно че навън всичко е в "хюга" краски, както сега е актуално да се казва. Малко ми е мъчно за последните най-смели листенца по дърветата, които зъзнат при всеки повей на северния вятър. Обаче пък контрастът между вън и уютът вкъщи, на топло, е просто неустоим. Ама нещо все не достига, малко петънце цвят. За да вкарам малко повече цвят в ежедневието, заложих на възможно най-интензивния, смел, жизнен и мой любим червен :) Направих този букет... или не точно букет, аз го наричам кръстоска между цветен букет и салата, за да зарадвам майка за рождения ден и от тогава не мога да спра да му се радвам. Всички много го харесаха и въобще не твърдя, че аз съм измислила концепцията на нетрадиционните букети от плодове и зеленчуци, но се надявам да ви вдъхновя и вие да си направите един такъв, за да ви радва през безцветната зима. 




















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)