сряда, 31 януари 2018 г.

Avene 3 in 1 Make-Up Remover and TriXera Nutri-Fluid Cleanser Review


Не знам дали си спомняте, но преди време бях обещала на Фейсбук страницата на блога (ако не знаете за нея, може да я видите ТУК, а аз ще съм безкрайно благодарна, ако последвате блога там!) ревю на тези два сравнително скоро лансирани продукта на Avene, които от бранда ми предложиха да тествам. И така, днес ще си говорим именно за тях - почистващият флуид за лице и тяло TriXera Nutrition Nutri-Fluid Cleanser и иновативно формулирания демакиант 3 in 1 Make-Up Remover


Често аз се сещам колко ценен подарък е грижата. Грижа към самите нас и това да се чувстваме добре, защото нека сме откровени, всички сме склонни доброволно да се подлагаме на твърде много стрес в забързаното ежедневие. Грижа към най-близките ни, отклик на молбите им за помощ и често грижа, която не са поискали от нас, но ние разбираме каква огромна нужда от нея имат. Загриженост към заобикалящия ни свят, малки жестове на добрина всеки ден към хора, които дори не познаваме. Грижата е един от най-ценните подаръци и това ми напомниха тази година от Avène, изпращайки ми този комплект от продукти за грижа за кожата. Защото продуктите на Eau Thermale Avène са точно това - грижа! Заслужаваме да се поглезим, нали така? 
Подарявайте грижа на себе си и околните всеки ден!



И така, преди да започна да споделям за моя собствен опит с двата продукта, нека накратко синтезирам какви са обещанията на производителя. Ще започна с 3 в 1 демакианта, който е замислен като продукт за премахване на грима и замърсяването на кожата на лицето без отмиване. При допир до кожата, текстурата се променя от млечната текстура на лосион във флуидна текстура. Освен че почиства грима и нечистотиите, чрез активен агент, който "разтваря" мръсните натрупвания и мъртва кожа на повърхността на кожата, продуктът обещава по-мека и гладка кожа след употреба, не предизвиква раздразнения, подходящ за чувствителна кожа и с лек и деликатен свеж аромат. Подходящ за всички типове кожа, както и за употреба върху кожата, очите и устните. Разбира се, както и всеки друг продукт на марката, този също съдържа популярната термална вода патентована от Avene, която спомага за по-мека, подхранена, гладка кожа и намалява раздразненията.

Колкото до почистващият продукт за лице и тяло TriXera Nutrition Nutri-Fluid Cleanser, неговата формула е създадена така че нежно да почиства кожата и да я подхранва. Подходящ е за употреба дори и кожата ви да е чувствителна, защото не съдържа сапун. Обещава да хидратира дори и много сухата кожа и да я предпази. Може да се използва ежедневно от цялото семейство, дори и от деца. Помага на кожата да възстанови естествената си защитна функция чрез възстановяване и попълване на липидните съединения на кожата, благодарение на патентован агент включен в състава на продукта. Не причинява раздразнения и не щипе на очите, ако попадне в тях.




Ето какви са и моите лични впечатления. Продуктът демакиант 3 в 1 доста ми напомня на стандартното мляко за лице/лосион за премахване на грим. Някак не можах да схвана трансформацията на текстурата на продукта, може и в мен да е грешката, може би просто приемам описанието на производителя много буквално, знам ли. Текстурата е на флуиден лосион, не е прекалено гъста и мазна, не е твърде течна, по-скоро идеалната, поне за мен и моята комбинирана/нормална кожа, среда. Освен това продуктът е много приятно охлаждащ и мигновено "събужда" и освежава кожата на лицето, наистина е приятен за нанасяне. Има много лек и приятен аромат, нищо натрапчиво и нищо, което ще ви "гони" като мирис с часове. На опаковката пише, че продуктът може да се използва като се нанесе на кожата и разтърка с пръсти, но аз предпочитам да правя това с памучни тампончета, по-хигиенично ми се струва така. 
Уви, този продукт се оказа не точно моя поради няколко причини. На първо място, според мен не се справя с по-тежък грим. Вероятно ще се стори функционален на момичета, които нанасят един пласт спирала, не носят очна линия и т.н., но аз трябва да използвам твърде много напоени тампончета, особено за сваляне на грима от очите и пак не съм напълно доволна (след това минавам с тампонче мицеларна вода). Като цяло, аз съм свикнала с използването на мицеларна вода, много съм доволна от такъв вид продукт и не припознавам себе си в млеката/лосиони за лице. Другото, което ме изненада е, че попадайки в очите, този продукт пари доста силно. Признавам, аз имам чувствителни очи, пренатоварени от работа на компютър, но все пак не съм убедена, че проблемът идва само от мен. Паренето е много неприятен аспект, съгласете се.
Какво ми хареса в този продукт? Не знам дали се дължи на самовнушение, на иновативността на продукта, или на нещо друго, но ми се струва, че използваните тампончета са някак "по-мръсни" от използваните тампончета с мицеларна вода. Да, това звучи странно, след като по-горе обясних, че моят грим само мицеларната вода го сваля перфектно, но имам такива наблюдения наистина. Това ме кара да мисля в две направления - възможно е продуктът активно да премахва в дълбочина и другите замърсявания на кожата, освен макиажа. Все пак съм по-склонна да мисля, че това не е възможно толкова бързо да се случи докато използвам няколко напоени тампончета, затова по-скоро вярвам, че лосионът просто разтваря пигмента на грима по различен начин от мицеларната вода. Другото, което ми допада е, че този продукт не остава мазен или лепкав филм по кожата, както повечето продукти с подобна формула. Кожата се усеща чиста след употреба, много мека и гладка, без да опъва и без да се нуждае от допълнителна хидратация.



Продуктът на Avene TriXera Nutrition Nutri-Fluid за почистване на лице и тяло също не можа да се превърне в мой любимец. Признавам, не е никак лош продукт, просто не е от тези, които ми направиха силно впечатление и бих купувала отново и отново. Започвам с това, че съм използвала този продукт само на лицето си. Както съм споменавала, аз всекидневно вече почиствам лицето си с електрическа четка (от която съм много доволна) и очаквам от един продукт да се разпени хубаво на лицето ми, сякаш това ме уверява, че така той също и почиства добре (добре де, това може би не е правилната логика, просто аз така чувствам нещата). Много се изненадах, че този почистващ продукт не се пени. Първоначално го разтривам между дланите си и започвам да втривам в лицето. Тогава той сякаш започва да се пени, по след като започна да третирам лицето си с четката, въртеливите движения просто правят така, че продуктът изчезва от лицето ми вместо да се пени. Освен това намирам една странност, която не ми допада на мен лично. Продуктът като цяло е с много лека, приятна, освежаваща флуидна консистенция, но след като го разтъркам в кожата, той става леко лепкав. Това за мен е странно и не мога да кажа, че е особено приятно. Отмиването става една идея по-трудно, но нищо извънредно. Лепкавостта изчезва след отмиване и кожата остава мека, гладка и добре почистена на вид, дори сияйна. За мен, обаче, нанасянето на хидратиращ крем след употреба е задължителна, защото през студените месеци кожата ми се пресушава винаги след измиване и опъва. В случая с този продукт, пресушаването не е прекомерно. Пък и не ме дразни, защото аз си представям че така "скърцаща" от чистота, чак опъната, е наистина чистата кожа (пак ми се губи логиката, нали, но такива са моите разбирания). 
В заключение, не съм сигурна дали препоръчвам тези продукти на Avene. Други, които съм пробавала на марката, винаги са ми допадали. В тези двата за себе си аз видях повече meh аспекти, колкото полезни. Но пък ми се струва, че на други момичета биха допаднали много повече, отколкото на мен. Ако имате възможност да ги пробвате - давайте. Може да се превърнат и във вашите нови любимци. Аз не бих се сдобила повече с тях, поне не скоро.





*Продуктите са ми изпратени като ПР пратка. Не ми е платено за тази статия. Мнението ми е искрено.
*Тази статия не съдържа платени линкове или линкове, от които аз печеля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)