понеделник, 9 април 2018 г.

Wet'n'Wild Powder Brush Review


Днес ще си говорим за една покупка, която направих преди около две седмици по време на еднодневното ми посещение на Одрин и Лозенград. Имам голяма нужда от нови четки за грим и лека-полека започвам да подновявам и попълвам арсенала си. Реших да започна с най-базовото - голяма четка за пудрени продукти, която аз възнамерявам да използвам основно и само за пудра за лице. Добре че си взех тази четка, защото още на следващия ден, докато миех моята стара, тя се разпадна в ръцете ми. Ако искате да научите какво е моето мнение за четките за грим на Wet'n'Wild и по-специално тази за пудра, може да продължите да четете по-надолу.


Четката се предлага в индивидуална опаковка. Дизайнът е това, което ме грабна (заедно с ниската цена и предходните ми позитивни впечатления от продукти на Wet'n'Wild). Изцяло бяла с розови връхчета, тази четка е продто мечта за снимки. Но не това е най-важното в случая, нали? Четката се усеща добре направена, а в същото време е лека и приятна за ползване. Косъмчетата й са изключително меки, предполагам синтетични. Не е изключително гъста, но не и твърде рядка. Формата е стандартна за четки за пудра, размерът също. Ползвам четката от сравнително скоро и досега от нея не са паднали косъмчета, а и ми се струва че е добре направена и няма да се разпадне.




За жалост не съм изключително доволна от тази четка. Може би до някаква степен се дължи и на по-прашливата ми пудра, но тази четка поема доста продукт, разпрашва компактната ми пудра много, колкото и да се опитвам да загребвам с "лека ръка". Освен това, тази четка не успява да нанесе продуктът много добре и равномерно. Пудрата стои много брашняно на лицето ми и се забелязва. Налага се да "измитам" много с четката, за да изглежда гримът ми естествен, но тогава пък свалям много голяма част от продукта и всичко се обезсмисля. Като цяло не бих могла да препоръчам тази четка. Имам страхотни впечатления от грим продуктите на бранда, особено сенките и много ми се искаше да ми допадне и тази четка, но за жалост не се получи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)