петък, 6 април 2018 г.

Garnier Pure Active 3 in 1 and BeeBeauty Day Cream


Здравейте! Днес ще си говорим за два продукта, единият от които е познат вероятно на всяка една от вас и един, за който е възможно даже да не сте чували. Защо ги събрах в една публикация ли? Защото и двата продукта си закупих при последното ми посещение на Одрин и Лозенград, та реших да поговоря за тях в един пост. Та, днес ще си говорим за Garnier Pure Active 3 в 1 продуктът за почистване на лице, който, вярвам, всички знаем и повечето от нас за ползвали. Аз ползвам този продукт от тийнейджърските си години. За вторият бранд дори не бях чувала до преди няколко седмици, а и не намирам никаква информация в Интернет - дневният крем на BeeBeauty.


За продуктът за почистване на лице на Garnier няма да говоря дълго, именно защото е много популярен. Със своите три действия на измиващ продукт, скраб и маска за лице, този многофункционален продукт обещава дълбоко и качествено почистване. Като измиващ продукт, Garnier Pure Active е подходящ за всекидневна употреба, като не само почиства в дълбочина, но и премахва излишния себум и предпазва от поява на пъпки и несъвършенства. Точно това имах предвид, като казвах, че този продукт е много популярен особено след тийнейджъри, а и мисля че така е позициониран на пазара и това му е основния таргет. Аз не че се имам за млада, определено бях тийнейджърка преди цяла декада, но пък ме налегна една носталгия и като видях този продукт на лавицата в магазина, не можах да се сдържа да си го взема и да се подсетя как работи. Като скраб, този продукт се нанася в Т-зоната, където след масаж би трябвало да премахва нечистотиите и мъртвата кожа. Като маска, продуктът се нанася веднъж седмично за по три минути. След отмиване и при редовно използване, ни трябвало да изравни тена и да матира кожата. 
Започвам с уточнението, че използвам Garnier Pure Active 3 in 1 само като измиващ гел за лице и то с електрическа четка за лице. За някои това може и да е много, защото това е все пак и скраб, плюс четката и всекидневното използване, но аз нямам проблеми. Текстурата му е доста плътна, а частиците в него по-скоро едри и определено груби, Усещат се ясно, не се стопяват, а и се усеща как почистват лицето. Ако имате изключително чувствителна кожа може и да не ви допадне и да я раздразни, но знаете, аз обичам хардкор почистване до скърцане. Продуктът образува много гъста нещо като пяна и се отмива една идея по-трудно от лицето. Не мирише особено приятно, но не е нещо фатално. Ароматът не се задържа по кожата, но пък изключително свежото чувсто след употреба определено се задържа. Кожата наистина се усеща много чиста, гладка и мека и е видимо сияйна след употреба. Може би не премахва всички черни точки, нито помага на раздразнените пъпки да зарастнат по-бързо, но определено контролира прекомерното омазняване и матира кожата. След измиване нанасянето на хидратиращи средства е задължително, защото кожата е една идея поизсушена. Продуктът съдържа екстракт от евкалипт, цинк и силицилова киселина и се препоръчва за мазна и проблемна кожа, но понася добре и на моята нормална.




BeeBeauty според опаковката е немски бранд, а този дневен крем се води с пантенол, екстракт от авокадо и витамин Е. За съжаление не намирам никаква информация за този бранд и продукт онлайн, а на самата опаковка пише предимно на турски език, така че няма да мога да говоря за обещанията на производителя, а само за личните си впечатления.
Текстурата на крема е изключително лека, почти гелообразна, затова ми се струва че е много подходящ за хора с мазна кожа и определено с нормална. За суха кожа вероятно би бил недостатъчно хидратиращ, въпреки че е изненадващо подхранващ предвид много леката си текстура. 
Изненадана съм как след толкова кратко ползване, този крем промени кожата ми осезаемо по-хубава. Вероятно има силикони в състава, не съм сигурна, но кожата на лицето ми е много гладка и сияйна, копринена на допир, усеща се и много подхранена, както вече споменах. Няма излично омазняване. Продуктът има съвсем лек аромат "на чисто", но ароматът не се задържа на кожата. Продуктът се предлага в стъклена опаковка, която на мен ми допада много. Не е твърде тежка и може да си носите тези 50 мл крем за лице при пътуване. Не дразни кожата и дори би трябвало да я успокоява благодарение на пантенола в състава. Моята кожа е без раздразнения и се чувства добре в последно време, благодарение на това че приключихме с много студеното време, така че не мога да кажа много за успокояващия ефект. 
Като цяло съм много доволна от този крем за лице и в случай че имате възможно да го закупите ви препоръчвам да го пробвате.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)