вторник, 7 януари 2020 г.

Review of Some Recent Products in My Collection



Имам чувството, че през последната година започвам всички публикации с това, че много отдавна не съм блогвала, че ми се иска да съм по-редовна, че това, че онова... Абе, с една дума, много обяснения, никакви особени действия. Но съм доволна, когато все пак мога да отделя време за публикация. Особено когато е ревю на козметични продукти, защото този тип постове станаха наистина голяма рядкост тук. Е, нека не се лъжем, след тази козметична няма да следват още много в близкото бъдеще. От една страна, вече не влагам парите си в козметични продукти освен това, което ми е наистина нужно. Не че и преди пазарувах в несвяст, но сега контролирам положението още по-стриктно. От друга страна, както си личи и по последните ми публикации, приоритет за мен на този етап са пътуванията и плавно този блог започва да преминава в "травъл" графата, за да отрази вълненията и интересите ми на този етап. Обаче ако вас ви интересуват не само пътувания, но и други малки моменти в живота ми, макар че едва ли, но все пак малко shameless self-promo, може да ме последвате в Инстаграм.

Нека пристъпим към ревютата на някои сравнително нови продукти в козметичната ми колекция. Вече успях да натрупам първи впечатления за някои от тях, докато за други впечатленията са по-задълбочени, но така или иначе ще се опитам да запазя тази публикация максимално кратка и все пак полезна.


It's Skin
Tiger Cica Calming Cleanser


Black Friday намаленията във Feelunique бяха чудесен повод и аз най-накрая да изпробвам така хвалената корейска козметика. Не че марката It's Skin не се предлага вече и в България и то на по-ниски редовни цени от мнимите намаления на английския сайт, но така се случи, че аз поръчах от Feelunique. Сдобих се с тази почистваща пяна за лице от серията Tiger Cica. Освен любопитството ми към корейската козметика, реших да пробвам този продукт и заради упорито съхнещата ми кожа през студените дни с надеждата този клийнзър да помогне заради щадящата си формула и нежната пяна. До голяма степен очакванията ми се оправдаха.

Продуктът идва в опаковка с удобна помпа и под формата на пяна като две-три изпомпвания са достатъчни, за да се измие добре лицето и шията. Ароматът е лек, на билки и треви, свеж и ненатрапващ се. Съдържа екстракт от някаква азиатска билка или трева Centella Asiatica, в която наранените в битка тигри обичали да се въргалят, за да заздравеят по-бързо раните им. Може да се досетите, че по тази причина продуктът е таргетиран към хора с чувствителна и дори проблемна кожа. Производителят обещава успокояващо действие, допълнителна хидратация, защита, ефективно почистване на умрелите клетки от повърхността на кожата благодарение на текстурата пяна. 

Пяната е много нежна и пухкава, разнася се добре по кожата без да спада. Усеща се много мека и щадяща към кожата, измива качествено, но без да се стига до пресушаване и опъване. Благодарение на балансирания и щадящ състав на продукта, той е много подходящ за ежедневно ползване. Чувството след ползване е на чистота и свежест, кожата сякаш "диша" осезаемо, но без да е почистена до скърцане, което е добре за пресушаващия зимен период. Предвид действието на този продукт за почистване, мога да го препоръчам на хора с нормална до комбинирана кожа, която е склонна да изсъхва и става леко чувствителна през студените дни.



La Roche Posay 
Effaclar Duo +

Този продукт мога да нарека стар любимец, който задължително исках отново да вкарам в ежедневната си рутина и грижа за лицето на кожата и суперлативите ми не стигат, за да ви го похваля достатъчно. Така или иначе голяма част от вас сигурно вече са се уверили в действието му. Като казвам стар любимец, истината е че Duo + версията не бях ползвала до този момент, само версията К+. Но ми се искаше да опитам оригинала, с който започна всичко и се уверих, че двата продукта са напълно сходни като действие и ефект. Ето защо тук оставям линк към ревюто ми за Effaclar K +, като мнението ми остава непроменено и съм все така доволна. 



It's Skin
Power Ten Formula WR Effector

Отдавна ми се искаше да добавя стъпка със серум в ежедневната си рутина и грижа. Така се спрях отново на корейската марка It's Skin и хвалените им серуми, които са на доста достъпна цена, имайки предвид цените на подобни продукти на пазара. Избрах WR варианта, който се води за превенция на бръчки и стареене на кожата, като обещава да възстанови еластичността и виталността й. Истината е, че ми се иска да пробвам и другите версии като всяка една от тях е таргетирана към различни проблеми и нужди, но реших да започна с един серум, за да се уверя, все пак, че продуктът ще ми допадне.

Всъщност се спрях на най-абсурдния вариант, защото той е създаден за вече старееща кожа и обещава да редуцира съществуващи финни линии, с които аз в момента нямам проблем, защото не съществуват на моето лице. Но пък реших, че мога да го ползвам като интензивна превенция и не знам доколко съм права. Но пък продуктът ми допадна много. Оказва се, серумите са моето нещо. Лека и течна формула, която попива изключително бързо, нанася се лесно и се усеща много приятно на кожата. Ефектът е на загладена, мека, хидратирана кожа без излишно омазняване и лъщене. Формулата на продукта разчита на синергията на натурални продукти като хайвер, имел и анденозин, които да се погрижат за кожата и да възвърнат и поддържат младежкия й и свеж вид. А вие знаете колко добри са корейците в това. И аз наистина съм доволна от този серум и как се отразява на кожата ми, макар че не избрах правилния за мен вариант и не мога да преценя все още дали се отразява добре на старееща кожа. Допада ми още аромата му и красивата и удобна опаковка с пипета.




Benefit
They're Real Mascara


За тази спирала на Бенефит каквито и суперлативи да кажа, все ще са малко. И много ме е яд, че на Black Friday във Feelunique нямаше останали пълноразмерни продукти, а само травъл минита. Както и да е, видяло се е, че се пристрастих и занапред ще се поръчва. Знам, че това е класически и емблематичен продукт за бранда и като всеки такъв продукт се радва на много фенове и на хора, които никак не го харесват. Е, аз съм от първата група и даже мога да й стана доживотен лидер. Преди две-три години имах възможността да пробвам спиралата веднъж на миглите си и от тогава не мога да спра да мисля за нея. Ето, че вече е моя и активно я използвам.

Тази спирала сякаш е създадени за мен и моите предпочитания и нужди. Прави миглите безкрайно дълги, безкрайно гъсти, извити и сресани и разделени перфектно. Не са нужни хиляди слоеве, за да постигнете перфектни резултати. Съчетанието между тази силиконова четка и формулата, която не е твърде течна и няма нужда да чакате да поизсъхне, за да стане спиралата "хубава", както се случва с много други такива продукти, създава един наистина перфектен ефект. Харесва ми и колко издръжлива е спиралата, как не се рони, цапа и отбелязва по клепача, колко лесно се работи с четката и че не е трудно да премахнеш продукта в края на деня. Определено мога да препоръчам Benefit They're Real на всички.




MUA
Makeup Palettes in Fire Vixen and Twilight Delight

Палитрите със сенки на MUA във Fire Vixen, тази с червените и златисти тонове и Twilight Delight, тази с лилавите и сини тонове, си взех още през април в Полша. Истината е, че не съм ги ползвала особено активно просто защото не ми хареса качеството на сенките. Да, в опаковката изглеждат много красиви, като се бръкне с пръст са много красиви и плътни, но нанесени на клепачите са посредствени и разочароващи. Може би задължително трябва да се нанасят с база, знам ли, не съм пробвала, защото не са никак интензивни и плътни. Освен това се прашат, събират се много бързо, избледняват и като цяло не може да разчитате на тях за перфектна визия през целия ден. Най-много ме е яд, че нанесени на клепача всички нюанси изглеждат напълно еднакво. Жалко, защото в палитрата цветовете изглеждат страхотно и много разнообразно. Всяка една от палитрите съдържа съчетание от матови, сатенени и бляскави сенки, като бляскавите са най-плътни и покривни нанесени на клепача. Матовите пък най-много разочароват със слаба пигментация и прашене.




Fenty Beauty
Stunna Lip Paint in Uncensored

Да, да, сигурно съм последната, която се сдоби с течното червило боя на Fenty Beauty. В моя защита ще напиша, че аз всъщност го имам от почти година, когато си го взех от Сефора като подарък от мен за мен за успешното завършване на магистратурата. Е, даже и преди цяла година пак съм била последната, която се е сдобила с този продукт, но нищо, нека потвърдя и аз позитивните мнения и впечатления, които просто взривиха Интернет.

Истината е, че даже и да не ми харесваше, за продукт на бранда на моя идол и най-любимата ми и възхитителна жена Риана не бих написала нищо лошо. Но пък позитивните думи никак няма да ми тежат на съвестта като лъжа, защото са абсолютната истина. Плътен цвят, комфорт на устните въпреки матовата формула, невероятна издръжливост, страхотна формула, която се разнася като масло по устните, красива опаковка, чудесно разнообразие от цветове, особено това класическо червено в Uncensored... много хубави неща могат да се кажат за този продукт за устни и все ще са верни. Препоръчвам с две ръце да пробвате, въпреки че цената е доста висока, но си струва всяка стотинка.



The Body Shop
Pink Grapefruit Body Butter

За маслата за тяло на бранда съм писала и преди тук, но тогава бях изпробвала това с Моринга. Мнението ми остава непроменено и аз също съм една от фенките на този продукт. Формулата е богата и гъста, точно каквото може да очаквате от продукт за тяло, който определят като масло. Осигурява чудесна и дълготрайна хидратация за кожата, особено приятен продукт за ползване през студените дни, когато кожата е по-чувствителна и по-суха. Разнася се лесно и равномерно, попива бързо като оставя кожата много мека и свежа. Общо взето усещането и ефектът на този боди бътър се препокриват с продукта с моринга, затова оставям старото ревю тук, а мнението ми остава непроменено. Колкото до аромата на грейпфрут, който май е един от най-класическите и популярни серии на марката, отдавна му бях хвърлила око и исках да имам. Може би не е най-подходящия избор за зимата, от марката всяка година пускат лимитирани зимни и коледни аромати, но на мен ми допада целогодишно. Много свеж и сочен, този аромат е много автентичен, с лека горчивина и се задържа за дълго по кожата.




Benefit Hoola Bronzer
Clarins Bronzing Duo Mineral Powder Compact in 2

И за финал, две бронзиращи пудри, които сестра ми ми донесе като подарък. Истината е, че и двете пудри намирам много сходни като ефект и усещане. От години исках да пробвам емблематичната Hoola на Benefit. Допадна ми формулата, която е много фина и нанесена на лицето стои много красиво, разнася се равномерно, достатъчно пигментирана и плътна. Общо взето има защо този продукт да е любимец на много момичета и жени по света от години и има защо да е със статут на абсолютна класика в макиажа. Продуктът е дълготраен и не избледнява, не се праши, общо взето като текстура и ефект получава само хвалебствия. Това, което обаче мен лично ме разочарова, че на по-светла и бяла кожа като моята не стои много красиво и естествено, защото е доста риж и оранжевеещ. Да, ясно ми е, че това не е продукт за контуриране, а за бронзиране, но ми се искаше да е една идея по-натурален и с по-неутрален подтон. От Бенефит са се погрижили да адаптират продукта и към по-светла кожа и знам че има такъв за белоснежки, така че много бих искала да пробвам и него. Извън този мой личен проблем с нюанса и подтона, нямам никакви други забележки.

Общо взето същото мога да напиша и за бронзиращата минерална пудра на Clarins. Сестра ми се е опитала да избере оптимален вариант като е взела medium нюанс в 2, но и този бронзър ми идва доста оранжевеещ. Иначе като текстура е много подобен на Бенефит, една идея по-суховат и може би половин идея по-фин. Малко повече се праши при взимане на продукта с четка, но и моята е доста твърда. На лицето се разнася равномерно и достатъчно плътно, без да има опасност да се прекали. Харесва ми още, че е дълготраен и не избледнява до вечерта, когато е време да го премахна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)