неделя, 22 ноември 2015 г.

La Roche-Posay Effaclar K+


Започвам тази статия с голямо вълнение и дано успея поне частично да предам доволството си от първия ми досег с продукт на La Roche-Posay. Днес отново ще стане въпрос за много харесван бранд с много популярни продукти, но за разлика от предната публикация, днес възнамерявам да си служа само със суперлативи... съвсем откровено написани!


И така, днес ви представям един нов продукт, нов в редиците на La Roche-Posay и нов на моята тоалетка и въпреки това успя да ме спечели и да се превърне в мой любимец от първо ползване. Винаги се опитвам да избягвам прибързаните заключения, но ми се иска да кажа, че La Roche-Posay Effeclar K+ е най-прекрасният и успешен крем за лице, който съм използвала. Успява да задоволи всичките ми нужди, та дори и отгоре.

Нека обобщя как от La Roche-Posay описват този свой новолансиран продукт. Четейки за ангажираността на бранда да осигури качествена и дерматологично тествана грижа за кожата, която обещава успех и която се постига в сътрудничество с дерматолози и пациенти с чувствителна кожа, няма как да не съм респектирана от самата концепция на продуктите. В интерес на истината, La Roche-Posay не е поредното име, което обещава перфектна и здрава кожа, но със спорни резултати и действие.За мен La Roche-Posay е много повече от това, авторитет със своя 40-годишен опит и хиляди проведени клинични проучвания и използването на термална вода във формулата на продуктите. Да, нищо иновативно ще кажете, но пък много добре работещо и с грижа за клиента, поне аз се чувствам обгрижена ползвайки марката!

Термалната вода използвана в състава на продуктите La Roche-Posay е с доказани антиоксидантни, успокояващи, омекотяващи действия и помага за редуциране на раздразненията. Състава й е уникален и не може да бъде възпроизведен в лабораторна среда, натурално е обогатена със селен, който предпазва кожата от негативните ефекти на свободните радикали. Термалната вода и още други активни съставки влизат в състава на Effaclar K+, сред които витамин Е и карнозин с антиоксидантно действие, липохидрокси киселина за нежно микроексфолиране и премахване на мъртвите клетки натрупани на повърхността на кожата, които са една от причините за акне, Airlicium с матиращо действие. Обещанията са за обновяваща грижа за мазна и проблемна кожа, редуциране на черните точки и разширените пори, изглаждане на неравната повърхност, матиране на лъскавината и редуциране на излишния себум. 

Опаковката е метална туба със заострен връх и е разработена специално, за да се сведе до минимум употребата на консерванти както и директния достъп до продукта, който може да го замърси. Има лек и свеж аромат, който не се натрапва и не се задържа за дълго. препоръчителната употреба е сутрин и вечер след измиване, аз го използвам само сутрин, защото действието му ми се струва малко по-силно за нуждите на моята кожа.

Текстурата е лека и малко по-течна, почти като на серум. Благодарение на тази текстура кремът попива много бързо. Ефектът му при мен се прояви още от първото ползване и се засилва с всяко изминало. Не оставя филм по кожата, но успява да изравни текстурата й и да свие порите. На вид и на усещане ефектът може най-точно да се обясни като "блърнат" с Фотошоп. Макар и да не се споменава от бранда, но при мен и тенът се изравни и кожата ми изглежда много чиста. В състава влиза силициова киселина и мисля че заради нея кожата на лицето ми е по-светла и сияйна. Черните точки в някои зони от лицето ми напълно изчезнаха, но при тези на носа, които са най-упорити няма значителна промяна. Все пак не се появяват нови. Активните раздразнения по кожата и даже подкожните пъпки засъхват и изчезват много по-бързо, като най-бързо успокоилата се при мен засъхна напълно след две нанасяния локално върху самата пъпка. Дори и раздразнението да не изчезне напълно, продуктът спомага за редуцирането на червенината, успокояването и избледняването на белега. Относно матирането и редуцирането на себума, за мен ефектът е много по-дълготраен от описаните на опаковката 8 часа. Продуктът успява чудесно да матира кожата на лицето, като дори и проблемната ми Т-зона спря да лъщи, което освен всичко го прави и чудесна основа за грим. Въпреки силно матиращия ефект, кожата не е изсушена и опъваща, чувствам я нормално хидратирана. Все пак ако сте със суха кожа или сухи участъци, според мен продуктът няма да е достатъчно хидратиращ за вас. 

Вероятно има още много хубави неща, които мога да напиша за Effaclar K+, но вярвам че вече успяхте да се ориентирате колко много харесвам продукта и как го препоръчвам с две ръце и два крака. Цената му не е от най-лесните за преглъщане, но за качеството му мисля може да се прежали.



Като подарък към продукт от серията Effeclar до 15 ноември се предлагаше и мострена кутия в аптекарската мрежа. Чудесен подарък предвид количеството и разнообразие от мостри. За някои от тях мога да споделя малко впечатления, макар и не много богати.


Effeclar Dou + е може би най-разпознаваемият и популярен продукт на La Roche-Posay. Отдавна слушам и чета колко е харесван, на мен също ми допадна. Всъщност много ми напомня на Effeclar K+ като усещане и текстура, само че този попива още по-бързо. Този продукт е може би малко по-фокусиран към несъвършенствата на младежката кожа като акне и черни точки и коригирането им, докато К+ за мен е по-универсален. Все пак Duo + ми се стори една идея по-силно хидратиращ и по-нежен от K+.


Почистващият гел Effaclar за мазна и чувствителна кожа идва с по-течна от познатите ни гелове текстура, прозрачна на цвят и с много лек и свеж аромат. Не прави богата пяна, а по-скоро придобива мека и гладка текстура при разтриване с масажни движения в кожата. Знаете че съм фен на hardcore измиващите продукти, но този успя да изненада дори и мен. Усещането след ползването му е за наистина чиста и свежа кожа. Липсва усещане за сухота и опъната кожа и въпреки това за мен лично е много изсушаващ. Всеки път след употребата му кожата в областта на веждите и челото ми се бели много силно. Особено във веждите ми се появяват много малки люспички. Макар и на усещане да не чувствам свръх сухота и опъване, за мен този продукт е подходящ по-скоро за хора с доста по-мазна от моята кожа.


За Cicaplast Baume и Hydraphase не мога да кажа много. Първият ми се стори с текстура, която много напомня тази на класическите кремове "Бочко", но попи в кожата ми много бързо, без да оставя мазен филм и без да предизвиква допълнително отделяне на себум. Хидратира добре. Вторият ми хареса доста от две ползвания. Много е лек като усещане, но успява да хидратира доста добре.


Фон дьо тенът Toleriane Teint и тониращият флуид фон дьо тен със същото име успях дамо да пробвам, но без да нося, просто оттенъците са твърде тъмни и оранжевеещи за мен. При нанасяне се усещат много приятно и леки, покритието им е по-скоро средно, но търпи надграждане, ефектът им е естествен.


Термалната вода като самостоятелен продукт за мен е малко странно нещо, което така и не свиквам да ползвам при нужда и не намирам за задължителна за всеки. Може би до някаква степен спомага за успокояване на раздразнения от различен тип, не съм много уверена, че това не е плацебо ефект. Термалната вода на Avene ми харесва една идея повече, защото при тази силата на изспръскване и количеството продукт са много по-големи.

4 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)