сряда, 11 септември 2013 г.

Таг:Предизвикателство ( BG Only)

Алоха!Настъпи този период от годината,в който съм на въображаема ваканция.Тази година съм си набелязала Мауи,затова този поздрав ми се стори най-подходящ.Няма да ви дразня с разкази за екзотичната ми почивка,кому е нужно да чете за най-пъстрите океански води в света,изкрящи в цветовете на хилядите рибки,преминаващи по своята подводна магистрала всекидневно (много е натоварен тук трафикът,уви).Или за дългите разходки в търсене на раковини с причудливи форми,които да долепям до ухото ми вечер,за да ме унася в блажен сън звукът на океана,който тук никога не е в лошо настроение.Или за грандиозната ми колекция от пера на всевъзможни птички,а аз да стоя и да се чудя тези рубинените дали въобще са пера или венчелистчета на някое рядко цвете...Обещах да не ви дразня!
И докато блажено халюцинирам в леглото с пътеводител на Хаваи в ръка,опънала се върху чаршафа ми на рибки,ядейки манго,което си представям,че съм откъснала собственоръчно,отделям малко време и да отговоря на въпросите на прекрасната Ивана (блогът й - ТУК ).Утре не знам по коя магистрала ще отпътувам и къде ще ме заведе тя,но определено смятам да си остана във ваканционно състояние.И така,докато не изчета всички пътеводители и пътеписи в библиотеката.Алоха!


1.Следите ли все още списания в хартиен формат? Абонирани ли сте или си ги купувате? Кои според вас си заслужават и кои не чак толкова?
Не съм си купувала ежемесечно списания,откакто спрях да колекционирам ''Фют'', ''Дъмбо'' и ''Пиф и Еркюл'' (някой помни ли ги?).След това имам няколко инцидентни покупки на случайни женски списания,предимно ''Космополитън'',но никога не съм ги изчитала от корица до корица.Не съм голям фен на българските издания,аз самата имам много идеи какви промени да претърпят,ако случайно работя за такова и имам такава власт.С удоволствие,обаче,бих притежавала богата колекция от броеве на ''Vogue'',ретро ''Playboy'' и ''National Geographic''.


2.Какво мислите за репликите на дизайнерски неща – дрехи, обувки, чанти, но дори и гримове и разни джаджи като телефоните например? Притежавате ли такива неща и бихте ли си купили?
Аз съм си малко сноб по душа и ако имах финансовите възможности най-вероятно щях да робувам на марките и оригиналите.И понеже това ми звучи като научна фантастика съм съгласна с алтернативата реплики,стига да са достатъчно коректни към изяществото и класата на оригиналите.Само реплики на любимите парфюми не бих си взела,за мен това е светотатство.Иначе бих експериментирала с ''неоригинални'' аромати,за които се двоумя дали ми допадат,или не,за разнообразие.


3. Коя е марката за дрехи/обувки, от която пазарувате най-често? А коя би била тази марка, ако разполагахте с неограничени финанси?
Гардеробът ми на 80% е продукция на ''Primark'',благодарение на периодите,в които съм в Англия и на милата ми сестричка,която не пропуска да ме зарадва с подаръчета(утре ще ви покажа какво ми донесе тя при последното й идване).Харесва ми да притежавам неща,които още не са така широко разпространени в България.
Иначе бих се доверила на ''Topshop'' за идващия сезон,който ще е подчинен на гръндж и пънк стила.Бих се обличала всеки ден и в роклите на Вивиан Уестууд,Аликзандър МакКуин и Валентино,защото всяко момиче заслужава да се чувства като принцеса,а трите бранда създават най-величествените творения.Яд ме е,че Бетси Джонсън затвори всичките си магазини,преди да успея да си купя нещо ''кукленско'' от тях.


4.Със съжаление ли казвате Довиждане на лятото или чакате с нетърпение есента и зимата?
Не съм особен почитател на лятото,много егоистичен сезон!През зимата мечтаем за него,всяка есен живеем със спомените му,всяка пролет се отдаваме на приготовления за лятото...не разбирам цялото това внимание,което му се обръща(макар и то да има своя чар) и вече съм готова да го изпратя.


5.С какво ще запомните тази година досега?
Старая се да помня и всеки детайл,всяко приятно преживяване,а за да съм сигурна,че няма да пропусна нищо,започнах да пиша на листчета всичко прекрасно,което ми се случва и да ги събирам в бурканче с розова панделка.В края на годината ще прочета съдържанието на всяко едно листче и ще преживея щастието отново,затова няма да ти отговоря още на този въпрос.Като скорошни емоции,които още ми ''държат влага'' ,обаче-двете прекрасни седмици,които прекарах със сестра ми и племенницата ми и женската ни вечер с моите най-добри приятелки,подправена с малко танци с ''Dangers'' ( голяма емоция си беше!).


6.Къде бихте заминали утре сутрин за една седмица, ако ви се даде този избор сега?
Като изключим,че съм на въображаема почивка на Мауи и въобще не ми се тръгва от тук,веднага бих стегнала малко багаж за Тоскана,преди да съм изпуснала гроздобера!


7.Имате ли друго хоби, освен блога?
Аз всеки ден се будя с планове за ново хоби за деня.Блогът ми успява да събере в себе си най-устойчивите през годините-изкуството на грима,любовта към пътешествията,фотографията,книгите и писането.За мен за всичко важи,че е важна креативността и новаторството.Бъдещите ми хобита със сигурност ще дадат своето отражение в блога,така че моите читатели ще са първите,които ще разберат за тях(стига да им е интересно).


8.Каква беше първата ви работа?
Детегледачка.Бях на 14 години и мисля,че аз имах по-сериозна нужда от детегледачка,отколкото 2-годишната Мария,която забавлявах тогава,ха-ха :)


9.Обичате ли да ходите на концерти, на какъв ходихте последно? А кой изпълнител ви се иска да видите на живо?
Ходила съм на точно два концерта(ако не броим българските изпълнители).Единият беше на Rihanna,другият на Faith No More и на двата се чувствах неземно,така че предполагам,че обичам да ходя на концерти:) Бих отишла на концерти на изпълнители,които правят шоу,например Beyonce,Lady Gaga.Обичам Lana Del Rey,Adele,Depeche Mode , но са твърде ''статични'',предпочитам да ги слушам сама,вкъщи.Яд ме е,че тази година изпуснах турнето на ''Мастило'' , чиято подгряваща група бе Ni.Co ( фронтменът им е мой колега и добър приятел).

10.Много банален въпрос, но винаги ми е интересно да чуя отговори от различни хора:
Ако можете да седнете  на една маса с още 5 човека, живи или мъртви, кои бихте избрали?
Ако ще ми ''сервират'' Джеймс Франко,не ми трябва никой друг,сама ще си го ''похапна''!Шегичка(или не съвсем)!
Малко ме е срам,да седна с такава компания на една маса,ще се чувствам толкова сива и безлична сред тях,но бих могла да бъда прекрасен слушател:
Изабел Алиенде,защото разказва най-чудните приказки;Орхан Памук,защото мога да слушам меланхоличните му разкази за Истанбул,докато съм жива;най-популярната римска или венецианска куртизанка,за подправка''Сексът и градът'',но предложена по много по-интелигентен и увлекателен начин;Ани Лейбовиц,за да я напия и да открадна идеята й за нова приказна фотосесия и да я публикувам в мое изпълнение в блога ми,за вас;Агата Кристи,за да е петото малко негърче и за малко съспенс :)
Няма да таг-вам определени момичета,нека всеки,на който му е интересно да отговори на въпросите на красивата Ивана,има шанс да го направи.За мен беше удоволствие :)

5 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)