петък, 25 април 2014 г.

The Challange of the Favouritite One


Момината сълза.Това дребничко и невзрачно цвете,което скромно белее сред поляна от пролетни цветя с повече самочувствие-лалета,макове,зюмбюли.Ненатрапчивият му финес и сладкият аромат,който проблясва в пролетната прохлада при всяко разклащане на камбанките,навярно са дали свобода на въображението на много народи,които да създадат легенди и приказки за момината сълза.
Като всяко красиво нещо и това цвете си пробива път измежду руините на разбито сърце.Една стара руска легенда разказва,че момината сълза се ражда от сълзите на водната княгиня Волхова заради несподелена любов.Навярно белите камбанки се свързват с безупречната чистота на младото сърце,препълнено с любов.Досущ като бялата рокля на булката,но тя пък е символ на друг аспект на любовта-споделената и заявената.
Във Франция младежите са подарявали букетче момини сълзи на момичетата,които са обичали.Ако девойката не откажела подаръкът,се приемало като своеобразен годеж.Ако го откажела,го стъпквала и...ами,да,вероятно е имало много сълзи.
На мен най-много ми допада идеята,че цветчетата са перлите от гердана на Снежанка,защото не обичам разбити сърца.Търкулнали се от шията на отровената девойка.По-късно знаем как продължава историята-любовта я спасила,а за перлите дори не съжалила,защото принцът й купил голям пръстен с диамант...това имаше ли го в приказката,всъщност?
И,моля ви,не късайте момини сълзи като мен,защото съм твърдо убедена,че те са полички на феи или фенерчета на джуджета и така ще нанесете сериозни материални щети в приказния свят.А ние не искаме това,нали,защото там,не забравяйте,живеят и отмъстителни дракони.


И понеже това все още е козметичен блог,нека поговорим за чистотата и нежността в грижата за кожата.За Bioderma Sebium Gel Moussant почистващ гел за смесена и мазна кожа.Любимият ми продукт в ежедневната грижа.Защо го обичам?


Светлина.Заради светлината,с която сияе перфектно чистото ми лице след употреба.Защото ме кара да се чувствам уверена и красива дори и с bare face.Значително подобрява текстурата на лицето ми,справя се със запушените пори по щадящ начин.Никога не съм предполагала,че продукт,толкова нежен в действието си,може да е така ефективен в регулирането на излишния себум.


Копринен. Заради копринената му консистенция.И копринената мекота и гладкост,които придобива кожата на лицето ми след употреба.В дългосрочен план,дори и да реша да го пропусна в ежедневната грижа,или да го сменя с друг продукт.Малък трик,който понякога прилагам-оставям Bioderma Sebium Gel Moussant в хладилника за през нощта и сутрин се наслаждавам на хладен измиващ гел,който мигновенно ме събужда и освежава.Не се безпокойте,няма как да се разлее върху храната в хладилника,заради специалната техника,с която се ''заключва'' помпичката му.Най-удобната опаковка,която съм виждала при този тип продукти.


Продукт на влюбените.Е,може би по-скоро на самовлюбените.Смело го препоръчвам на всеки,който обича и държи на кожата си.Подходящ е буквално за всеки,защото не дразни и е хипоалергенен.Дори и за четките ви...макар че аз не бих изразходила и капчица Bioderma Sebium Gel Moussant за нищо друго,освен за лицето,шията и деколтето.










Продуктът ми бе предоставен за проба от ПР,но мнението ми не е повлияно по никакъв начин от този комплимент.

8 коментара:

  1. Момината сълза ми е любимо цвете <3

    ОтговорИзтриване
  2. I like biotherma cosmetics! I think they are good quality.
    <3 kisses
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. My favourite skincare brand :) They have really great and innovative products :)

      Изтриване
  3. Прекрасен пост! ♥

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина прекрасен начин да споделиш мнението си! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Просто пишеш у-н-и-к-а-л-н-о!!!! <3 вземи да работиш в маркетинга, ще продадеш лед и на ескимос само с две думи!!!!!! <3

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)