понеделник, 23 юни 2014 г.

Oriflame Lipglosses Mini Review+ Giveaway (Closed)


Здравейте, звездички! Последните дни се оказаха много тежки за прекрасния български народ. Знам, че ние сме състрадателни хора и даже и да не сме преки жертви на ужаса във Варна, сме изстрадали мъката на морските ни съграждани и сме съпричастни!
По тази причина реших да опитам поне мъничко да направя деня на двама малко по-розов и слънчев. Останете до края за условията на съвместния ни гивъуей с ''Орифлейм".
Но преди това нека поговорим за гланцовете за устни Power Shine от новата серия ''The One''. Със старта на по-топлите дни все повече губя желание да нося твърде много козметични продукти на лицето ми. Ако ме познавате добре знаете, че минималистичният грим нито ми е във възможностите, нито е сред любимците ми. Но с това ококорено слънчице на небето съм склонна не само да се отърва от катовете дрехи, а и от няколко слоя грим от лицето ми. Слънчевите лъчи донякъде изравниха тена на лицето ми и посипаха сладки лунички по бузите ми, на които се радвам единствено през лятото. Остава проблемът с устните - за тях ми трябва нещо леко, в дискретен нюанс, който само да освежава, а ако има малко блясък си е приятен бонус. Точно това, което търсех, открих в глосовете, които притежавам - Rose Glacier и Luminous Violet.
Rose Glacier e с цвят на розова Пиня Колада, който ми навява асоциации с плажове, чадърчета и сладолед. Бледият му розов оттенък е в студената гама и по мое мнение би изглеждал прекрасно на устните на блондинка. Гланцът не е пигментиран и цветът, нанесен на устните, е почти незабележим, но фокусът тук са блестящите частици, които, особено на слънчева светлина, придават страхотен мокър ефект и видимо правят устните по-сочни. Приличат ми на палави мехурчета в запотена чаша с розово шампанско. 
Luminous Violet е много нежно виолетово и отново е в по-студената гама. И двата глоса са перфектни са кожа с жълтеникав подтон като моята или за момичета, които вече са успели да се порадват на слънчицето на някой златист плаж и кожата им е се е променила от крем брюле на крем карамел. Лилавите устни са една от основните тенденции в макиажа през този сезон и ако не сте достатъчно смели да изпробвате тъмен нюанс на устните ви, този глос с леко покритие е идеален за вас. 
Нещото, което обожавам и в двата глоса е, че въобще не лепнат. Ако следите този блог отдавна добре знаете, че никога не нося гланцове за устни именно заради лепкавата им текстура. Тук този проблем не присъства. И двата цвята нося през деня за леко освежаване и апетитен блясък, а вечер ги нанасям върху по-наситено червило. Нужна е само капчица в центъра на устните и леко разнасяне с пръст, за да станат те сочни и пухкави.
Ако вече сте изкушени да се сдобиете с тези гланцове, The Girl Who Invented The Romance и ''Oriflame'' имат чудесна новина за вас - имате шанса да спечелите една двойка глосове, същите като тези, които ви показах. Само следвайте тези простички правила.
Игра в блога
До 25.06 в 23:59 часа изпълнете следните условия и името ви може да бъде изтеглено.
1. Станете член на блога в GFC, или го харесайте в Bloglovin
2. Оставете коментар под тази публикация с вашето име и e-mail и споделете какво ви вълнува това лято. Какви са плановете ви? Може би ще пътувате към екзотична дестинация? Може би очаквате на пазара да излезе нов продукт? Споделете ми всичко, което очаквате с нетърпение!

Игра във Фейсбук
До 25.06 в 23:59 часа изпълнете следните условия и името ви може да бъде изтеглено.
1. Харесайте страницата на блога във Фейсбук ето тук.
2. На страницата на блога ще намерите снимката по-горе с надпис ''Giveaway'' - харесайте я, споделете я (не забравяйте да го направите публично, за да мога да видя, че сте споделили) и ми оставете коментар с отговор на въпроса: ''Кой е любимият ви летен коктейл?''

Това е всичко. Играта е отворена само в рамките на България. Имената на печелившите отново ще изтегля по стария метод - с теглене на листчета. Няма да заснемам видео, понеже нямам възможност, така че вие решавате доколко имате доверие в добрите ми намерения и истинността на играта. Успех на всички!















12 коментара:

  1. Bu Georgiewa
    pop_eye@abv.bg
    Мисля да го прекарам на плажа в компанията на моите приятели. Вълнува ме морския бриз, морските вълни и топлия пясък под краката ми. Вълнува ме още хубавата музика и новите летни хитове :)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Елена Илиева, elssssss94@abv.bg
    Мечтая да отида на почивка на море, за да си почина за няколко дни. Пълен релакс. Също да отида и на планина малко!

    ОтговорИзтриване
  3. iveta todorova iveto32@abv.bg

    planovete mi za tova lqto za po4ivka i more

    ОтговорИзтриване
  4. Мария Ивановa suzaa93@gmail.com
    Цяло лято съм на морето и се надявам времето да е страхотно :))

    ОтговорИзтриване
  5. Хмм, на 25-ти имам държавен изпит, та в момента това ми е голямото "вълнение" :D Само да мине и откривам сезона на плажа :D

    Радина Драганова
    radina_draganova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Ралица Манолова
    roshlio92@abv.bg
    ще си търся работа за лятото, може би и почивка в родопите :)

    ОтговорИзтриване
  7. Любомира Герова, sunrisee@abv.bg
    През лятото планираме с приятеля ми да отидем на море и да си починем от тежката година. Ще комбинирам почивка със здраво учене, защото е наложително :)

    ОтговорИзтриване
  8. Симона Иванова, sisi_ivana14@abv.bg

    Това лято ще си търся работа и ще се готвя за университета, тъй като ми предстой кандидатстване . Ако остане време със семейството ми ще отидем и на къмпинг . :)

    ОтговорИзтриване
  9. Винаги успяваш да поднесеш информацията по много приятен начин, а снимките както винаги на високо ниво. Толкова креативно! Радвам се (за пореден път), че намерих блогът ти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,толкова благодаря за милите думи! На фона на това не особено лятно лято, през което всички ходим нацупени като времето навън, такива мили думи правят деня ми слънчев, ако ще навън да се лее порой! Благодаря ти,че ми оправи настроението за целия ден! Поздрави и солени морски целувки :*

      Изтриване
    2. Това лято основната ми цел е много пътувания! Планини, манастири, крепости, исторически и природни забележителности - всяко кътче е евентуална цел за посещение :) Летният сезон тази година ще закрия с половинката ми в края на септември с почивка на море в малко по-южна дестинация от родната земя :)
      Кристина Караиванова karaivanova(a)abv.bg

      Изтриване
  10. Ще почивам извън страната. Релакс, четене, море, разходки - това са плановете ми за лятото. :-)
    Анастасия, nastjanastja@mail.bg

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)