петък, 6 юни 2014 г.

Oriflame The One Volume Blast Mascara



"Що за четка е това?''- долавям надигащия се бунт у всяка една от нас, която смята, че големината на четката на спиралата е правопропорционална на дължината и обема на миглите. Ако някой ден проблемите ни се сведат само и единствено до козметично естество, обещавам да сформирам партия на пристрастените към спиралата за мигли и ревностно да се боря за забраната на невзрачните силиконови четки, но днес имаме по-важна работа. Понеже авторката на този блог от време на време се сеща, че не всички носят драг куийн макиаж през деня, като самата нея, ще обърнем внимание на най-новата спирала на ''Oriflame''- Volume Blast The One.
Не очаквайте впечатляващ резултат ''изкуствени мигли'', защото нито гореспоменатата четка, нито формулата на продукта работят за това. Всъщност не това е и идеята и ако вече недоволно пърхате с еднометрови мигли, ориентирайте се към ревю на други спирали ( например това ). Тази спирала е за тези от вас, които не злоупотребяват с този тип продукти и са фенове на натуралния ежедневен грим.
Четката е най-малката силиконова такава, на която някога съм попадала. Късите и редки ''косъмчета'' никога не биха привлякли вниманието ми и все пак съм много доволна,че притежавам тази спирала. Ако сте свикнали на гъсти четки е нормално, в началото да е малко трудно да боравите с тази. Бих сравнила нанасянето на спирала с шофирането -  трябва да познавате добре габаритите и да имате пространствено усещане. Въпреки това огромен плюс е, че с тази четка няма как да се омацате жестоко. Малка и достигаща до всяка една мигличка, тя някак успява да обгърне всяко косъмче от корена до върха. И придава относителен обем и дължина. Но нещото, което е най-впечатляващо е начинът, по който разресва миглите. В досегашния ми опит не съм попадала на подобна спирала. Нанесена на един слой, спиралата разделя всяка мигла, за да ги подреди в съвършен ред. Бих я нарекла идеалният продукт за семпъл и деликатен, но все пак красив грим.
Нанесена на втори пласт, спиралата е по-вероятно да придаде по-драматичен ефект. Това означава, че спиралата се надгражда и позволява разнообразие и свобода в избора на ефект. 
Колкото до самия продукт, бих го отнесла по-скоро до по-течните от този вид. Въпреки това изсъхва бързо след нанасяне. Не е водоустойчив, но и не се размазва през деня, даже и сега при по-високите температури ( които се задържаха точно един ден през този вече зимен месец юни). Справя се добре е задържането на извивката на миглите до края на деня, не се рони и не губи първоначалния си вид с напредването на часовете. Премахва се лесно, често успешно и само с мокра кърпичка (зависи от наслоеното количество, все пак). Единственото, което би ми се искало е, спиралата да беше по-черна, но тук отново се провиква невъздържаната ми натура на човек, прекаляващ с грима ( aka Dee Snider ). Мисля,че плътността й е напълно адекватна с основната й задача да създаде лек ежедневен грим.
Нещо кратко и за опаковката - допада ми, че тук отново срещам вече широко разпространеното затваряне на продукта с ''щракване'', което гарантира, че в гилзата няма да влезе въздух и тя да засъхне бързо.
В заключение, въпреки че все още се боря с досадното желание да си сложа поне 4 слоя от тази спирала, се опитвам да привикна миглите ми да изглеждат нормално и красиво. Не мога да отрека, че спиралата ми харесва много и сигурно би се превърнала в любима моя, ако можех да се контролирам и ако имах естествено дълги и гъсти мигли. Смело я препоръчвам, ако обичате или сте задължени да носите свеж и лек ежедневен грим.









6 коментара:

  1. Very beautiful eyes.. :)


    cassiecadiz.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you,dear! It`s nice to get a compliment from such a beauty that you are :)

      Изтриване
  2. И аз харесвам по-обемни мигли , но имам новата спирала на Avon , която горе-долу има същия ефект и се опитвам да и свикна :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз винаги съм подозирала,че този тип каталожна козметика има супер подобни продукти. Макар че,лично за мен, ''Орифлейм'' си остават с повече точни попадения пред ''Ейвън''. Все пак не са лоши този тип спирали,с всяко изминало носене май започва все повече да ми допада :)

      Изтриване
    2. Да. Определено е така :)

      Изтриване
  3. wow, it look really great! ;)

    many kisses !
    Monique

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)