четвъртък, 10 ноември 2016 г.

Avon Planet Spa Luxuriously Refining Hair Mask


Здравейте, приятели! Днес реших да споделя с вас впечатленията си от една, мисля, популярна маска за коса на Avon от серията Planet Spa, но пък вярвам че още едно мнение онлайн няма да навреди. Все пак маските за коса, особено подхранващите за по-слаба и увредена такава и особено през есенния сезон, който не се слави като много добронамерен към нашите гриви, са търсен продукт от много жени.

Така наречената луксозна маска за коса с черен хайвер обещава да регенерира косата от корена до върха, оставяйки я блестяща и гладка, мека, ревитализирана и по-здрава. Според производителя маската за коса съдържа екстракт от водорасли и луксозен черен хайвер. Препоръчва се употреба веднъж седмично като маската се нанася от корените до краищата и се държи 10 минути преди да се изплакне.

Опаковката е стандартната тубичка на повечето маски за коса на Avon, а и на повечето маски за коса като цяло. Удобна е, нямам забележки, самата маска не е твърде течна или твърде гъста и излиза нормално от тубичката, не създава дискомфорт. Дизайнът на тубичката ми допада, връзва се идеално с идеята за луксозни екстракти в състава. Ароматът на маската е приятен, типичен за продуктите за коса на каталожния бранд. Задържа се в косата сравнително дълго, поне ден след употреба и нанасяне. 

Преди да започна да споделям персоналните си впечатления искам да споделя, че не разчитам на купешка маска за коса да сътвори невиждани чудеса. Ако един такъв продукт успее да спази обещанията на производителя дори и на 10%, за мен това вече е успешен продукт. На второ място, споделяла съм го доста пъти, но не вреди още веднъж - с моята коса почти съм се отказала да се справям и вероятно само магическа пръчица може да ми помогне. Защо тогава съм си купила тази маска ли? Ами, нямам нищо против да използвам веднъж седмично още един продукт в банята, пък дори и да е само за да направи косата ми по-гладка и мека и да оформи къдриците ми по-добре, а ако успее да я направи дори и на милиметър по-здрава и ревитализирана - ударила съм джакпота! Ако искам да заложа на по-сериозна грижа за косата, предпочитам домашно направени маски.


Та, ако и вие като мен си търсите една приятна, ежеседмична маска за коса, нямате особени претенции и искате да задоволите базовите нужди на косата си, или косата ви принципно е здрава и няма особени проблеми, вероятно тази маска ще ви допадне. Ефектът от нея не е нищо невиждано, вероятно много други маски на пазара могат да обещаят същия ефект, но пък луксозната маска с черен хайвер на Avon е едно приятно допълнение към къпането за мен.

Тази маска наистина допринася за това косата да стане по-мека и гладка, по-лесна за стилизиране, а моите къдрици оформя добре. Косата се разресва по-лесно след употреба, ароматът, както казах, се задържа. Самата маска оставя филм върху косъма, който се усеща, докато косата още е мокра, но пък не утежнява и не предизвиква допълнително омазняване. 

В заключение, луксозната маска на Avon с черен хайвер бих сравнила с един приятен и малко по-богат балсам за коса. Приятна е за използване, но със сигурност не е must-have. 
















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)