неделя, 28 декември 2014 г.

December Favourites 2014


Дойде време и на последните любимци за тази година и предпоследния пост в блога преди да навлезем в 2015 година. 
Месецът беше доста ангажиран, предполагам за всички е било така. Това обикновено означава, че разчитам на стари и вече изпитани любимци и не отделям много време за експерименти и опознаване на нови продукти. Все пак ето какво ми донесе щастие през декември.
*
It`s time for my last favourites post for this year and last but one post in the blog before 2015 comes.
This month was pretty hectic, I`m sure that this is the case with all of ous. This usually means, that I count on my already tested favourites and don`t take the time to empirement with new ones. However, these are the things that make me happy during December.


За лакът ''Зорница'' на Star Nails Bulgaria вече ви разказах тук и толкова го харесах, че със SNB решихме да го подарим на една от вас. Не мога да си представя по-подходящ за празниците маникюр.
*
I already have a post for this ''Zornitsa'' nailpolish by Star Nails Bulgaria, you can check it out here. I like this nailpolish so much, that I decided to include it to my past giveaway in collaboration with SNB. I can`t imagine the existance of better festive manicure.



Това прекрасно червило на Kyara с номер 22 ми е подарък от красивата Миленка от Mimi`s Fashion Moments. По това време на годината повечето момичета се чувстват вдъхновени да носят червени нюанси на устните си, но аз нося червено червило целогодишно без притеснения и реших да заложа на нещо по-различно за поводите да се наконтя (а тези месец те бяха много), но не по-малко смело и забележително, разбира се. 
Ярката малина със син подтон изглежда невероятно и наистина празнично, прави зъбите да изглеждат по-бели и дори кара очите да блестят, като магия :) Изглежда чудесно със сенки във всевъзможни нюанси, от класически грим в бежави и кафеви нюанси, до смели комбинации с наситено синьо и златен брокат. Освен това матовият му финиш го прави перфектен продукт за партита и празненства, защото червилото е много трайно, а в същото време е перфектно лесно за нанасяне.
*
This amazing lipstick from Kyara in number 22 is a gift from beautiful Milenka from Mimi`s Fashion Moments. This time of the year is really inspiring for most of the girls for wearing red shades on their lips, but since I wear red lipstick all year round without to be afraid I decided to try something different for the many occasions during December ( a lot of them), but not a bit less bold and remarkable.
This bright raspberry with blue undertone looks great and really festive, makes your teeth whiter and eyes brighter, I don`t know how, it`s just a magic :) It looks amazing with eyeshadows in different shades, from classic pin-up brown and neutral look to something bold like gold glitter and deep royal blue. Plus the matt finish makes it perfect for parties, because it`s pretty longlasting and really easy to apply in the same time.



CHI Volume Booster си закупих по време на черния петък в ''Златна рибка'' и въпреки че очаквах да получа съвсем различен продукт, пак останах доволна. Напомня доста на лак за коса и в същото време е съвсем различен. Един път като се научих да го ползвам правилно ми допадна страшно много, придава супер обем и блясък, не прави косата на клечки, а ароматът му е уникален (на мъжки парфюм) и много силен. Определено парти продукт в топ 5, неизменен приятел за дълги нощи, прекарани в танци!
*
I purchased CHI Volume Booster during Black friday and although I expected something different I am pretty happy with what I got. It reminds me of hairspray, but in the same time it`s really different product. Once I managed to use it the proper way I love it, it gives A LOT of volume to my hair and makes it shiny and healthy looking. This product don`t have the sticky effect on the most hairsprays and smells amazing ( like male perfume) and so strong. Deffinitely party product in top 5 and your best friend for long dancefloor nights.



И докато се ровех в ''Златна рибка'' реших, че е назрял моментът и аз най-накрая да яхна вълната с Macadamia Healing Oil. Взех си най-малката опаковка от 10 мл за проба, защото имам страх от маслата заради много бързо омазняващата ми се коса и се чудя къде ми е бил умът, че досега не съм дала шанс на това масло! Смело мога да го нарека най-добрият продукт за коса, който съм ползвала и много скоро ще му отделя самостоятелно ревю.
*
Since I was already browsing for Black friday deals I decided to give a chance of the most famous Macadamia product - the healing oil. Ussualy I`m afraid of hair oils, just because my hear is greasy and I decided to buy the smallest size ( 10 ml), but now I think - why I haven`t purchased this mirracle in a bottle already? I can say, that this is the best hair product, that I have ever used and soon it will be a whole review on the blog!



Магнитите са доста странни любимци, особено за един козметичен блог, но не точно за тях искам да пиша. Тези магнити са ми донесени от най-добрите ми приятелки през последните месеци, през които те успяха доста да попътуват и да насъберат много нови впечатления. Това, което ми е любимо в случая са техните истории и разкази за пътешествията им. Като човек, който на първо място мечтае да пътува и посещава нови места, не мога да остана равнодушна към тази тема. За мен е удоволствие да преживявам с тях отново и отново прекрасните им мигове зад граница над чаша ароматно капучино с много канела. На снимката отдолу виждате мини спа комплект, който приятелката ми донесе вместо магнит от Англия.
*
These souvenirs are strange favourites, especially for a beauty blog, but I don`t want to talk about souvenirs right now. They are brought for me from different countries from my best friends during last few months, when they managed to travel a bit and collect new amazing impressions. My favurite thing in this case are theur long stories and narratives for their journeys. I, beeing a person, who mainly dreams of traveling the world, can`t stay indifferent when it comes to travel and new cultures. It`s a big pleasure for me to experience over and over again their happiest moments, while drinking really hop cappucino with a lot of cinnamon. The next picture is my mini SPA set, that my girlfriend gave me like a souvenir from London.



И последно, тази година трябва много да съм слушкала, защото Дядо Коледа ми донесе много и неочаквани подаръци. Ако трябва да съм откровена, не се сещам някога през живота ми толкова хора да решат да ме зарадват с по нещичко едновременно :) Тази чанта от Paolo Bocelli се превърна в един от любимите ми дарове!
*
Finally, I have had to be the nicest kid this year, because Santa made me happy with sooo much presents! Let me tell you the truth, I don`t remember so much presents in my whole life for one occasion and this is amazing! This bag is from Paolo Bocelli and it`s one of my favourite gifts!


Ако обичате коледни чорапи и течен шоколад, харесайте страницата ми във Фейсбук тук, защото вероятността да сме сродни души е голяма! :)
*
If you love Christmas socks and Nutella, please like my Facebook page here, because we are probably soulmates! :)


2 коментара:

  1. hi dear,lovely pics and great products..i like your socks
    kisses

    ОтговорИзтриване
  2. Уникални чорапи! :D Имам същото червило и мислех и аз да съм с него на Нова година, но уви от бързане го забравих вкъщи :(

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)