събота, 28 февруари 2015 г.

Ahava Active Deadsea Minerals


Ahava е още една козметична компания, която гравитира около идеята за полезното действие на природните съставки върху човешката кожа и организъм. Малко ми е несвойствено да използвам определението "още една", защото Ahava се е запечатало като име в съзнанието ми в следствие на десетки изчетени и изслушани позитивни ревюта, основно от руски блогърки. Затова когато от вносителя на Ahava за България - Vedra International се свързаха с мен с предложение да ми изпратят продукт за проба, аз много се ентусиазирах. Днес бързам да споделя с вас едномесечните ми впечатления от нощния крем за нормална и суха кожа Ahava Time to hydrate, а след като го изхабя напълно, ще допълня с още една публикация с пълни впечатления.
Какво по-различно и ефективно предлага Ahava на козметичния пазар? Брандът създава иновативни продукти за грижа за кожата от селектирани съставки на основата на минерали от Мъртво море. Самите съставки са ми непонятни, колкото и на вас и възнамерявам да ги оставя на експертите. Това, което аз търся и очаквам от този продукт е да възстанови виталността и сияйността на кожата ми, стимулирайки нейната естествена способност за хидратиране.
От Ahava заявяват, че предлагат патентована формула, която доказано провокира хидратация, детоксикация и възобновяване на енергията на клетъчно ниво. Клетъчното възобновяване е този биологичен процес, който поддържа кожата ни млада, гладка и здрава. Ето как си го обяснявам аз най-елементарно:


Всекидневно в най-дълбоките слоеве на кожата ни се раждат "млади" клетки, които поемат по дългия съм път към повърхностния епидермален слой. Младите клетки, съвсем логично, са тези, които придават на кожата млад вид, правят я еластична, здрава, гладка, предпазват от образуване на бръчки и я поддържат хидратирана. Веднъж попаднали на повърхността, поради влиянията на околната среда и особеностите на самите клетки, те повяхват и трябва да бъдат премахнати, заедно с грима и натрупаните през деня прах и мръсотия. Ние почистваме лицата си с различни продукти и така освобождаваме място за новата ''партида'' млади клетки.
След 25-тата година в женския организъм започват да настъпват промени и все по-малко на брой млади клетки биват произвеждани, за тях става все по трудно да достигнат до епидермиса. Кожата започва да "повяхва", образуват се бръчки, тенът престава да е сияен. Разбира се, това не е процес, който се случва за една вечер, промените настъпват постепенно и бавно. Но са неизбежни. Какво можем да направим ние?


На пазара съществуват продукти, които стимулират раждането на нови клетки и спомагат за експорта им до повърхността на кожата. Съвсем елементарно казано, както съм се опитала да визуализирам със снимките отгоре, аз си представям тези продукти като мънички, но мощни приятели на клетките, които им подават ръка и така им помагат да пропътуват своя път. Знам, разсъжденията ми са на ниво детска градина, но в крайна сметка вярвам, че е нужно да си обясняваме нещата простичко, за да ги разбираме успешно.
Нощната терапия ''Време за хидратация'' на Ahava възстановява базовите енергийни запази на клетките, които са изразходени през деня. Иначе казано, кремът за лице действа като енергийна напитка за клетките, напълно изчистена от вредни съставки, парабени и ГМО, които тук са заменени с минерали от Мъртво море и натурални екстракти. 


Един месец време е недостатъчен срок, за да твърдя със сигурност дали продуктът действа според обещанията на производителя. Всъщност, дори и да се мажа с него цял живот, пак няма как да съм категорична за процеси, които се случват дълбоко под повърхността на кожата ми. Това, на което все пак разчитаме, за да приемем, че един продукт е ефикасен са външните белези, до които имаме достъп всеки ден в огледалото. Нощният хидратиращ крем на Ahava успя да обърне вниманието ми на някои промени през този един месец.


Нека споделя, че категоризацията ''за нормална до суха'' кожа не ми хареса първоначално. Кожата ми е комбинирана до мазна през лятото, а през по-студените месеци може да мине за нормална (понякога със сухи участъци, но крайно рядко), но обещанието към сухата кожа не ми се понрави. Нямам нужда от прекомерна хидратация, която в най-общия случай завършва с повишено омазняване на Т-зоната при мен. Затова бягам от много мазни и тежки кремове за лице. После си казах, че трябва да дам шанс на този, все пак е нощен и е нормално да е по-питателен. Леката му текстура, която няпомня суфле също ме спечели. 
Въздушната текстура попива в кожата много бързо, като на момента я прави изключително гладка и мека на допир. А как само ухае! Но аз не търся моменталния ефект на дневен крем, който да нанасям преди грима и да изравнява. Нощта е времето, когато кожата ни си почива и се възобновява и ми се иска да я подхраня и хидратирам без излишни ритуали и пет слоя хидратиращи продукта. Факт е, че един месец след употребата му, както на първата сутрин след, така и до днес, аз се събуждам с все така меко и гладко лице, което чувствам хидратирано. Без да има участъци, в които кожата опъва, без зачервявания, без раздразнения, без да дразни евентуално появили се пъпчици. Колкото до омазняването, от което се страхувах, няма нищо екстремно. Понякога се събуждам с по-мазна Т-зона, но това се случва дори и да не използвам нищо вечерта преди това, така че не го отдавам на крема. С едно измиване на лицето сутрин и този проблем е решен. Колкото до изравняване на тена, свежест и сияйност - все още не са настъпили съществени промени, но със сигурност ще мога да кажа след като употребя цялото съдържание. Това не вярвам да се случи скоро, защото тези 50 мл излязоха много икономични. Към момента и за времето, което съм му дала да подейства, според мен този продукт на Ahava успешно се справя с това, за което е предназначен. Бих го препоръчала за проба на хора с нормална до суха кожа (ако вашата е мазна, все пак пропуснете, брандът предлага продукти за различни типове кожа). Отделно, той е разработен като подходящ и за чувствителна, алергично тестван и не е тестван върху животни, ако това е важно за вас. 





Ще спомена по няколко думи и за тестерите, които получих и вече използвах, за да имам по-пълни впечатления от продуктовото предлагане на Ahava. Ще се опитам да съм максимално кратка, защото тази публикация вече стана много дълга, а и защото количеството на тестерите обикновено стига само за първи впечатления.


Ahava концентрат Osmoter и Ahava концентрат Osmoter за тяло

Концентратът е обогатен с минерали от Мъртво море, специално създаден да озарява и подхранва на базата на тройна концентрация, която задейства обновяването на клетъчните функции. Аз го намирам също така перфектно хидратиращ като нощния крем. Прави кожата ми много гладка и мека.
Концентратът за тяло съдържа допълнително екзотични подхранващи масла като арганово и манои и кафяво водорасло. Формулиран е да способства за сияен тен и гладка кожа. Аз пък го обявявам за един от най-добре хидратиращите и подхранващи продукти за тяло, които съм ползвала, съвсем без да го очаквам от леката му и бързо попиваща текстура. През последния месец кожата на краката ми се изсуши до толкова, че чак ми опъваше. Нито The Body Shop кремът ми помогна, нито бътърите на Victori`s Secret предизвикаха съществена разлика, а едното сашенце концентрат на Ahava спаси положението от първото ползване.


Ahava Age Control Even Tone Moisturizer 

Тук не съм в положение да коментирам aging продукти, макар че в случая става въпрос за age control, а не за крем за борба с бръчките. Както и да е, количеството е недостатъчно, за да предизвика забележима разлика в изравняването на тена, да изчисти тъмните петна и да запълни фините линии, но аз пък се радвам, че Ahava не си служат с изпитани, но за сметка на това временни похвати като силикони и др., с които само да създават впечатление че продуктът действа, а да не е така.


Ahava Mineral Botanic Hibiscus and Fig
Velvet Cream Wash
Velvet Body Lotion

Кадифените крем-душове и крем-лосиони от серията Mineral Botanic представят патентованата формула Osmoter, обогатени с натурални и взаимно допълващи се масла. Аз изпробвах уникалния аромат и текстура на продуктите с хибискус и смокиня. Кадифени е много точно определение, защото точно така усещам кожата ми след употребата им. Мека, успокоена и щастлива. Отчасти заради неповторимата текстура на продуктите, така гальовна и приятна, отчасти заради уникалния аромат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)