петък, 20 ноември 2015 г.

Artdeco Eyeshadow Base


С големите очаквания понякога идва и голямото разочарование. Е, то разочарованието и то не винаги е нещо лошо в своята идея, поне ми напомня, че не всичко, което се харесва на другите ще се хареса и на мен. Точно такъв е случая и с героя от днешната публикация - базата за сенки на Artdeco или да кажа просто The Базата?!

Когато преди време с мен се свързаха от Parfimo и ми предложиха да избера нещо от асортимента им, просто знаех че ще се спра на тази база. Сайтът предлага чудесно разнообразие от продукти, доста марки, които не се предлагат по магазините в България, но аз бях чела не едно и две възторжени ревюта за Artdeco Eyeshadow Base и нямах търпение да пробвам точно нея.

За много момичета това е любим и изпитан продукт, но с него просто не си паснахме по много точки.

Опаковка:
Достатъчно популярна и разпознаваема, мисля. Пластмасово бурканче с капаче на винт. Не съм я използвала достатъчно, за да ми е неудобно да я ползвам с дълъг маникюр, но и този момент ще дойде. На по-късен етап смятам да я използвам с двустранната четка на Орифлейм с по-жилав косъм и да си спестя неудобствата. Изглежда стабилна, но в крайна сметка кой ще разнася продукта в дамската си чанта? Количеството е 5 мл, което е едно много сносно количество, особено в съотношение с цената (която в Parfimo последно беше около 12 лв, най-евтината опция, която намирам). Надявам се базата няма да засъхне след време.

Аромат:
Има доста силно доловим аромат, на мен ми напомня на автършейф. Не разбирам защо база за сенки трябва да е така силно ароматизирана, но на някой може да му харесва. Ароматът е и траен, нямам как да си помириша клепачите, но определено се задържа на пръста, с който съм я нанесла. Не ми харесва.

Цвят:
В бурканчето напомня на неутрален коректор. Разнесена няма никакъв цвят, едва доловимо изравнява кожата на клепачите, ако страдате от по-пигментирани клепачи и капилярчета, не разчитайте да помогне за прикриването им, ама то не това е и основната функция на продукта. Има забележими брокатени частички, повечето са дребни, има и по-едри. Не мога да отрека, че се забелязват, дори и когато продуктът е добре разнесен по клепача, но пък озаряват погледа, ако решите да го носите самостоятелно. Може би няма да ви допаднат, ако сте фенове на напълно матовия грим.

Текстура:
Изненадваща текстура лично за мен! Доста лепкава, което е хубаво, все пак пигмента на сенките трябва да полепва и да се задържа, но тази база се усеща лепкава на клепача дори и след като я разнесете и изчакате да попие. Усещам я дори и с вече нанесени отгоре сенки. Текстурата много ми напомня на плътен восъчен балсам за устни.

Ефект:
Ефектът е най-разочароващ. Или да го кажа по друг начин - разочарова ме липсата на какъвто и да е ефект. За мен тази база е просто една излишна стъпка от грима, без която мога да мина идеално. Много ми се искаше да удължава живота на сенките ми, защото съм с мазен клепач, но уви, сенките ми се събират на грозна черта в сгъвката на клепача след няколко часа, както се случва и без базата. Не забелязвам и да придава някаква интензивност на цветовете, въпреки че пробвах и със сенките на MAC и Makeup Geek, които са добре пигментирани, а и с други по-слабо пигментирани. Просто няма никакво подобрение в пигментацията. Някои момичета споделят, че сенките се преливат и разнасят по-лесно с помощта на тази база... ами при мен дори и това липсва като ефект. Пробвах да нанасям продукта на много тънък слой, пробвах и на по-плътен, пробвах да я изчаквам да попие и поизсъхне, но така и не разбрах как се работи с нея. Моля ви, споделете с мен вашите впечатления, ако сте изпробвали Artdeco Eyeshadow Base! Аз ли съм сбъркана, единственият човек, който не харесва този продукт ли съм?






* Продуктът ми е изпратен за проба от Parfimo.bg. Не ми е заплатено за тази статия. 
Не печеля пари от поставените в статията линкове.


21 коментара:

  1. Отговори
    1. Well, it is really highly recommended eyeshadow base, but I didn't like it at all. But we are all very different, maybe you schould try it!

      Изтриване
  2. Аз също имам базата и на мен ми допадна горе-долу. Да, безсмислено е ароматът и да е толкова силен и да е на мъжки парфюм :D относно брокатите в нея - за мен не са проблем. При мен лично действаше удължаващо за сенките и се събираха по-рядко на грозни линийки. Не ми харесва обаче, че бързо засъхна и общо взето повече от половината ще се наложи да изхвърля. Като цяло цената и е малко височка за това, което е, но въпреки това според мен е една добра база. :) П.П. не съм я усетила да е лепкава, може да са сменили консистенцията. Имам и ревю за нея, ако искаш го погледни. http://tonisbeautynook.blogspot.bg/2014/10/artdeco-eyeshadow-base.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много момичета се кълнат в тази база и аз им вярвам. Ползват я и обикновени момичета с обикновени нужди, професионални гримьори също и просто не разбирам какво ми е сбърканото на мен, но не я харесвам и това е. Възможно е самият продукт да е проблемен, да ми се е паднала зле съхранявана, стара, развалена, знам ли... Ей сега ще хвърля око на твоето ревю :)

      Изтриване
    2. Аз съм така с базата на Есенс - много хвалби, пробвала съм я..ами цветът ми е толкова тъмен и жълтеникъв, че ми беше невъзможно да я използвам повече от няколко пъти. Явно е до кожа.

      Изтриване
    3. Явно е до кожа, права си... ами, търсене и пробване трябва явно, все някъде има продукт, който ще е перфектен за нас :)

      Изтриване
  3. LOOKS PRETTY!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Well, it is one of the most favored eyeshadow bases around and it comes on a good and reasonable price, however it is not my favorite :(

      Изтриване
  4. ужас. тази база е в уиш листа ми, жалко. а на avon пробвала ли си, често ги сравняват. Коя база ти върши работа на теб?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, не, недей я изключва от уишлиста си, но ти препоръчвам да я купиш от място, от където си сигурна че се продават незалежали и оригинални продукти. Аз съм инат и няма да се откажа да я мъча докато не се разберем с нея или не разбера какъв е проблемът. Не може толкова хора да я хвалят, а да е толкова ужасна, колкото е моята, все с нещо щеше да ми хареса поне мъничко :) На Ейвън не съм я пробвала, но ще я търся. Просто всеки път като попадна на каталог и я няма :( За дълготрайност на сенките при мен доста добре работи методът на мокрото нанасяне като пръскам четките с термалната вода на Авен. Urban Decay пробвах за кратко и много ми хареса, не прави сенките кой знае колко по-наситени, макар и да има разлика, но за дълготрайност е супер. Сега чакам да видя как ще се предлагат продуктите на Никс в България и искам да пробвам и тяхната супер популярна база, минералната ако не се лъжа. Ти имаш ли си любима?

      Изтриване
    2. Аз мога да ви дам мнение за две от базите :D На ейвън не е лоша, но променя кофти цветовете, защото цветът и е телесен, но по-жълтеникъв и прави цветовете на сенките малко по-различни. Иначе не е лоша. Наподобява консистенция на коректор, някак по-пудрена е, но е добра. На NYX базата HD пуснах тези дни и ревю - много е хубава. Удобна за нанасяне, безцветна и прави сенките доста по-пигментирани. На мен обаче сякаш ми се събират понякога въпреки нея, но обикновено става като я нося в комбинация с джъмбо моливите им, които са доста мазни.

      Изтриване
    3. Тогава чакам Лореал да започнат на пускат Никс в търговската мрежа и ще я пробвам задължително :) Мерси за мненията! :)

      Изтриване
    4. Аз нямам любима база, ползвала съм общо 3 до сега и нито една не е това, което търся май- една на ревлон, тази на ейвън и тази на есенс. Искам база, която да прави сенките възможно най-наситени, защото с клепачите нямам много големи проблеми от към омазняване. Аз също отдавна искам Никс, но за сега удрям на камък ... :)

      Изтриване
  5. Аз пък много я харесвам, за мен не може да се сравнява нито с Paint Pot, нито с тази на NYX. Особено добра при мен е за матовите цветове. Ароматът не е приятен, да.
    За преливането не бих казала, че помага, но за супер прашливи сенки е бетон.

    Girl's Temptations | Latest Post-Schwarzkopf(Review)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Все повече се уверявам, че нещо не е наред конкретно с моята. Вчера опитах да я нося самостоятелно, без никакви сенки, без пудра отгоре. Събра ми се в сгъвката на клепача на втория час!!! Това просто не е възможно...

      Изтриване
  6. Аз съм следващата недоволна от тази база, и си мисля,че проблема идва от мазните клепачи.Тази на Ейвън я харесвам,защото не се събират сенките,по пудрена е,даже е по добра от nyx HD основата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може пък и проблема наистина да е в мазните клепачи, вероятно и ти си права. Ще я дебна тази ейвънска база. Имам една позната представител, ще намина днес да я видя и да взема каталог :)

      Изтриване
  7. И на elf основата съм пробвала,хубава е,но мойта беше много суха и нямаше съдържание,явно ми се е паднала дефектна основа без много пълнеж.(цвят champagne).

    ОтговорИзтриване
  8. Essence ? I love stage ... Сериозно ли никой няма да прехвали и нея... Аз все на хубави бази попадам .. като тази на ессенс ми е любима... тази на ейвън е същата като техният ФДТ-мус като консистенция , нищо особено... никс пак е на върхово място в класацията ми ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен тази на Есенс ми беше първата база и ми остава фаворит от към лекота на нанасяне и разнасяне по клепача.... но просто зверски променя цвета на светлите сенки, прекалено е жълта, към трайността нямам никакви забележки, от към наситеност имам какво да желая още ...

      Изтриване
  9. Благодаря ви, момичета, много сте ми полезни с препоръките си (не само на мен всъщност, а на всички четящи). Явно всяка база си има фенове, просто трябва да се пробва много, за да открие човек своята. Не е задължително да е скъпа и луксозна, поне това е хубаво :)

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)