сряда, 14 юни 2017 г.

I don't do mornings


Здравейте, романтици! За днес съм подготвила публикация с кратки ревюта на няколко продукта за грижа за кожата и косата. Самостоятелно никой от тях не може да ме впечатли неимоверно много, но пък като симпатична групичка си заслужават един ненатоварващ и по-лаконичен пост, така че да не се моткам повече, а да пристъпвам към споделяне на впечатления :)







Nivea Daily Essentials Regenerating Night Cream

От години не съм посягала към продукти на немската марка Нивеа. Спомням си преди години вкъщи винаги имаше от универсалния им класически хидратиращ крем, който наистина се използваше в универсални ситуации. Отдавна вече не може да се намери по чекмеджетата у дома, обаче. Затова се зарадвах, когато сестра ми ми подари нощния регенериращ крем на марката като част от подаръците за рождения ми ден. Сега отново ще имам възможност да изпробвам продукт на Нивеа и то вече с доста по-богата база за сравнение. Всъщност се оказа, че сестра ми искала да ми вземе дневния крем от серията, но в бързината грабнала този, но нямам против, защото в арсенала ми нямаше специализирана нощна грижа отдавна.
Направи ми впечатление, че тази серия кремове за лице на Нивеа, хем напомнят на класическата гъста, силно хидратираща и подхранваща формула, хем са с една идея по-лека и лесна за разнасяне и попиване текстура. И все пак, това е нощен крем и е заявен като регенериращ, така че не очаквайте нещо леко като въздух. В действителност кремчето е доста дълбоко подхранващо и се грижи за гладкостта и еластичността на кожата, както започнах да забелязвам след не особено дългата употреба. Въпреки това идва малко тежичък на моята комбинирана кожа през лятото, въпреки че е нощен. Затова решавам да си го оставя за по-студените месеци, когато кожата ми определено ще се чувства по-щастлива от употребата му и няма да се омазнява и да го усеща тежък и плътен. Ароматът е все така чистия и приятен, който е класически за Нивеа и продуктите на марката. Опаковката е от твърда и стабилна пластмаса. Много ми се иска да се сработим с това кремче, но докато това време дойде, ще си потърся нещо, което попива бързо и се разнася по-лесно, без да оставя мазен филм на повърхността на кожата.





Palmer's Cocoa Butter Formula Daily Skin Therapy Hand Cream

Едва ли на онлайн пространството и ползвателите му им е притрябвало още едно възторжено ревю на продукт на Palmer's, но аз просто не мога да се сдържа, както се казваше в една сладурска реклама. Мда, ако и вие сте ползвали продукти на марката, вероятно се досещате защо съм толкова ентусиазирана. Ако пък не сте - възползвайте се при първа възможност, няма да съжалите! И така, хидратиращи продукти, заявени за дълбоко подхранване на кожата, с високо качество и на невисока цена, с доста изчистен състав и почти винаги с какаово масло в състава (и аромат на шоколад)... какво повече да иска човек?! А и е толкова хубаво, когато тези обещания са спазени! Вкъщи всички жени се възползвахме от това прекрасно чудо кремът за ръчички на Palmer's и останахме много доволни, това е поредна опаковка. За ароматът споменах, текстурата пък е много плътна и мазна, личи си, че е създаден, за да хидратира и подхранва в дълбочина и мигновенно. И го прави, обаче противно на очакванията ми, не оставя ръчичките мазни или лепкави (което ненавиждам), а просто много меки и щастливи. И за много суха кожа през зимата, и за летните дни, все е така прекрасен, така че с две (добре хидратирани и щастливи) ръце ви препоръчвам този крем за ръце!






Freeman Bare Foot Lavender and Mint Foot Cream

В публикация с нови придобивки ви бях споменала, че си взех този крем за крака на американската марка Freeman и че се изненадах, че се предлага такъв продукт, защото Freeman са най-популярни с маските и скрабовете им за лице. Е, оказа се, че и кремчета за стъпала произвеждат. И още се оказа, че този крем за крака ме остави със също толкова прекрасни и позитивни впечатления, както и продуктите за лице. Няма какво толкова много да се разкаже за подобен продукт, но този си върши работата чудесно. Подхранва кожата на стъпалата достатъчно добре и я хидратира за продължителен период. Не бихте предположили от леката му, гелообразна и бързо попиваща текстура, поне аз не смятах, че ще е толкова добър в хидратацията. Разнася се много лесно, попива доста бързо и няма опасност да се пързаляте с в следващите часове и всеки път, като се опитате да стъпите, защото не оставя филм по петичките. Ароматът му е свеж (мента и съвсем лееееко на лавандула), но въобще не е силен и натрапчив. Изчезва веднага след нанасяне, така че не разчитайте на продължително ароматизирани крачета, ако търсите това в подобен род продукти.




Здраве Актив Шампоан Хума

Успях да се сдобия с пърхот заради шампоана на Aussie, който използвах в Англия и който, както вече споделих, не харесах въобще и не разбирам защо продуктите на австралийската марка са толкова хвалени, поне за мен не вършат никаква работа. Вярвайте ми, аз пърхот да съм имала максимум два пъти през живота ми и наистина се изненадах, че скалпът ми реагира толкова самоотвержено на австралийската атака. Още в Англия преустанових използването на Aussie шампоаните (имах един за обем и един за честа/ежедневна употреба), но даже и като ги замених с обикновени шампоани, от които съм била доволна в миналото, пърхотът не изчезна. Затова изчаках да се прибера в България и да си взема от шампоаните на Здраве, от които знам доста са доволни в борбата с мазния или сух пърхот и раздразнен скалп. Ще ми повярвате ли, че още на второто измиване този шампоан разкара досадните бели люспички кожа от раз и изцяло! Продължих да го използвам, въпреки че проблемът вече беше решен, защото и харесах действието му. Една идея по-гъст е като текстура, което го различава от повечето шампоани, които ползвам. Пени се много хубаво, гъста и плътна пяна, която измива косата до скърцане. Изчиства чудесно, в добрите дни косата ми остава що-годе чиста до три дни (това си е рядкост), в същото време нито изсушава, нито омазнява допълнително и не утежнява. Като цяло е чудесен шампоан за ежедневна употреба, а и при раздразнен скалп. Косата ми го харесва, помага й да е по-гладка и мека, да се накъдря повече и да се усеща по-жива.



Bilka Grape Face Gel Scrub

Имам чувството, че може би и преди тук съм говорила за този скраб за лице на Билка, така че няма да се впускам в много подробности. Общо взето, много харесвам продуктите на марката, а достъпната им цена е голям бонус. Гледам да не оставам без техен продукт за измиване на лицето и този път реших да прекъсна поредицата от гелове за измиване с краставица и пъпеш (любимите ми) и да разнообразя с този скраб с гроздови семки. Ако смятате да го използвате като самостоятелен продукт за измиване на лице (както аз бях решила да пробвам), според мен не е достатъчен. От друга страна, мисля че е страхотен за ежедневна употреба. Частиците му са много фини и въобще не дразнят кожата, нито продуктът е неприятен за употреба. Аз обаче си падат по хардкор измиващи продукти и искам кожата ми да скърца от чистота, дори и с риск да е пресушена. С този гел скраб, както можете да се досетите, това не се получава. Като последваща стъпка след измиване (или преди, както предпочитате) с друг продукт за лице - може. Освен че е нежен, този продукт определено не пресушава кожата. Справя се до голяма степен с отмиване на ежедневната мръсотия от повърхността на кожата, но няма да ви остави с онова чувство на кожа толкова чиста, че чак я усещате как "диша". Текстурата е интересна, фините ексфолиращи частици наистина се намират в нещо като гел, който при разтъркване не се пени, а се усеща леко мазничък (справих ли се да го опиша правдоподобно?). Като цяло няма да забележите особен ефект от този скраб, така че бих го предложила за ежедневна употреба, заедно с по-дълбоко почистващ продукт и за кожа без сериозни проблеми и омазняване.

1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)