сряда, 7 януари 2015 г.

Avene Courvance Eyebrow Corrector Pencil


Моливът за корекция на вежди Avene Courvance ми бе изпратен като част от прекрасен коледен подарък от Avene. Днес ще споделя с вас само първите ми впечатления, защото го използвах едва веднъж, ще обясня защо.
Нюансът на моливът е 01B4, което вероятно е цветът за блондинки и за мое огромно съжаление се оказа напълно неподходящ за мен. Определено не съм от най-тъмните брюнетки, но просто няма как да се сработя с този молив, дори и да го фиксирам допълнително с по-тъмни кафяви сенки.
Много съжалявам, защото едва от едно ползване съм с много положителни впечатления. На първо място Courvance е с перфектната текстура за такъв тип продукти - не е твърде мек и лепкав ( ако сте обърнали внимание, понякога меките моливи буквално лепкат, оставят цели парченца по веждите и прилепват косъмчетата едно за друго, като оставят дупки), нито е твърде сух, за да е трудно да се работи с него. Тази текстура позволява с лекота да бъдат нарисувани малки и тънки чертички, които да имитират косъмчета и да попълват веждите по начин, по който те изглеждат много естествено. Нюансът, макар и неподходящ за мен, също видимо е много естествен (липсва рижав оттенък). За още по-естествен вид и по-голяма прецизност, в другия край на молива има мъничка скосена четка, с която може лесно да се разнесе пигмента на молива, докато веждите добият идеална форма и плътност. Космите на четката са жилави, за да се работи лесно с нея в малките участъци, но не боцкат и драскат, което е много удобно.
Ако говорим за издръжливост на продукта, намирам я за нормална за този вид продукти. Моливите за вежди рядко избледняват и не се изтриват лесно, защото все пак ги използваме на място, което докосваме рядко и общо взето не е застрашено от размазване и т.н. При нужда и ако се чувствате неуверени, винаги може да фиксирате допълнително молива с матови сенки в подходящ нюанс. За по-естествен завършек може да използвате молива във вътрешната и горната част на веждите и да продължите с един нюанс по-тъмен продукт към краищата им. Грубо казано се получава омбре ефект, без огромен контраст, разбира се, а с плавно преливане. Това е за перфекционистите, аз не съм от тях :)
Отстраняването на молива от веждите е много лесно и ви е нужна само мицеларна вода. Не се налага да търкате и да си премахвате половината косъмчета. Бих си купила този продукт с удоволствие в подходящия за мен нюанс.



4 коментара:

  1. Отговори
    1. Happy new year to you too! Wish you everything magical :) In fact, the brush and the eyebrow pencil on the other side are really good!

      Изтриване
  2. Аз имам същият молив и съм безкрайно доволна. Моя нюанс е и наистина прави веждите страхотни. Жалко, че не е твоя цвят, но пък винаги може да си купиш подходящият. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, със сигурност ще си взема тъмния вариант! Много го харесах :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)