петък, 16 януари 2015 г.

Pretty face and electric soul


Отдавна обещах да направя ревю на двата силиконови молива на ''Импала'', които имам, защото ги използвам с огромно удоволствие. Знам, че са доста популярни в блогърските среди, вероятно и извън тях. но искам да споделя и моето мнение, като потвърждение на всеобщите впечатления.
Двата нюанса, които имам аз са 15 (много богато, почти електриково турско синьо) и 13 (приглушено и красиво маслинено зелено). Оказват се страхотни цветове за приковаване вниманието върху грима, независимо дали са нанесени като дискретен детайл, очна линия, или разнесени върху целия клепач като сенки (стават и за идеална база за сенки).
Освен на красотата на цвета, това се дължи и на всички останали положителни качества на моливите. На първо място, те са свръх пигментирани, освен това текстурата им е изключително приятна и лесна за работа. Мажат се като масло, много са меки, а заради това, че са силиконови, финишът им е много красив и интересен - бих го нарекла винилов, латексов.
В добавка тези продукти са изключително дълготрайни. Винаги посягам към тях когато знам, че ще изкарам много часове с нанесения грим и искам до самия край да остане така безупречен. 
Наред с всичко положително има и няколко подробности, които не бих нарекла негативни, а по-скоро специфики на самия продукт. Заради силната пигментираност е хубаво да се работи внимателно с тях, защото ако направите грешка, тя се заличава доста трудно. Освен това заради гелообразната текстура на молива, нанесен той ''засъхва'' и се фиксира върху клепача бързо и е трудно манипулируем (досега съм открила, че може да се разнесе единствено с гумения накрайник в другия край на молива). Заради тази си особеност е малко трудно да бъде отстранен, разбирайте, трябва да го ''накиснете'' с мицеларна вода или продукт за сваляне на грима на маслена основа. По причина, че моливът е много мек е доста трудно да се подостри перфектно и току-що подостреното връхче при мен свършва след 2-3 нанасяния.
Моите моливи поръчах от тук.





11 коментара:

  1. Ох..добре дее!!Само чета че са хубави..вече трябва да отида да ги погледна..Страхотно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  2. beautiful make up..i like the first in shades of blue
    kisses

    ОтговорИзтриване
  3. Красота! Много са хубави тези моливи, аз пък не ги бях чувала (ах, как може?! :D)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам, че ги продават в доста магазини в София, може да ги видиш на живо и да си избереш цвят :) Ако ли не, онлайн винаги е вариант, пък и не са скъпи, може да се експериментира :)

      Изтриване
  4. Имам 4,5 цвята, включително и този синичкия. Уникални са! Отдавна не съм проверявала дали са излезнали нови цветове. Много идейни визии :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! И аз от няколко месеца не съм се сещала да проверя за нови, но на прима виста няма нищо ново, поне в сайта :) От друга страна аз смесвам понякога моите моливи със сенки и получавам нови интересни оттенъци, което ми напомня, че трябва да си поръчам някакъв по-светъл цвят :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)