вторник, 6 януари 2015 г.

Macadamia Healing Oil Treatment


Олиото/маслата са част от разкрасителните процедури на жените от най-древни времена. Извличани и преработвани по естествен път от натурални продукти, тези екстракти се славели не само с моменталния ефект върху кожата и косата, а и с лечебните свойства върху целия организъм и понякога дори притежавали силата да влияят на настроението и да разтоварват натрупаните емоции. Нещо, което тогава са възприемали като чудо и е било във възможностите на шаманите, а днес наричаме простичко СПА, релакс, ароматерапия и още.
Винаги е имало екстракти, които се славят като много по-ефикасни и с по-богат натурален състав пред останалите и до днес са предпочитани. Дали ще е цветът от лотус, който кара кожата на японките да сияе, или зехтинът, който придава равномерен тен на кожата и блясък на косата на гъркините и дори арганът, който прославя индийките и екзотичната им красота. Има натурални продукти, които са ситуирани и култивирани само в определени райони в света и това ги прави още по-ценни. Така например макадамията, наричана още австралийски орех и то точно този неотровен ядлив сорт, който се използва и с козметични цели, вирее само в Австралия, Индонезия и региони в Африка. Плодове и ядки, пропити с жарко слънце, расли от плодородни земи и спефицични почви, напоени с чист въздух, просто няма как да бъдат евтин продукт. Маслото от макадамия няма как да бъде евтин продукт и по друга причина - съдържа най-високо съдържание на Омега 7 сред всички масла, добити от ядки. Омега 7 мастните киселини са най-близки по състав и текстура до човешкия себум и по тази причина, нанесено по кожата и в косата, макадамията не омазнява допълнително и не утежнява, а хидратира и възстановява. Аргановото масло от своя страна наричат ''богатството на пустинята'' и е богато на Омега 9 мастни киселини, антиоксиданти и витамин Е, които имат вълшебното свойство да регенерират, подсилват и обновяват. Ето нещо още по-ценно и страхотно - Macadamia Healing Oil, в чийто състав влизат и двете гореспоменати масла.


Признавам, много съм предубедена към маслата, особено към базовите. Знам, че са чудотворни, но с моята тънка коса и при опита ми с продукти, които да контролират бързото омазняване в следствие на неприятната й слаба и необемна текстура, чиито ефект е временен, последното нещо, което желая е да изляза от банята, да нанеса масло и да изглеждам отново некъпана. Каква наивна мисъл, чисто следствие от незнание. Масло или олио не е равно на мазна и натежала коса и това разбрах именно от опита ми с Macadamia. 
Самата текстура на олиото не е така тежка и мазна като на бадемовото масло, например. Не бих я нарекла течна, но е по-рядка и след използване не оставя мазен или лепкав филм дори по ръцете ми.
Използвам маслото всеки път след баня, подсушавам косата ми с кърпа, разресвам я и го нанасям по дължината и задължително и прецизно в краищата. След това може да се използва сешоар, аз лично никога не ползвам. Първото, което ми прави впечатление е, че косата ми почти веднага изсъхва там, където съм нанесла маслото. Почти моментално се оформят красиви и гъвкави букли, а за мен къдрава коса е тъждествено на здрава и щастлива коса. Иначе казано, моята коса е най-къдрава, когато е най-здрава. Буклите ми са гладки и много меки на допир, косата изглежда жива и е много гъвкава, което е огромен плюс ако реша да експериментирам с прически. Косата става податлива и послушна, стилизира се много лесно. Блестяща е и общо взето всеки ден чувствам, че това е ''a good hair day'', знаете, онези дни, в които просто се кефите на косата си, без да сте положили никакви усилия! Кой не би желал това да е ежедневие?!
Ползвам продуктът вече месец. Аз мия моята коса много често, случва се всеки ден в седмицата и бих нарекла този месец продължителен период за подробно тестване и сериозни наблюдения. Досега не съм намерила нещо, което да не ми харесва в олиото от Macadamia. Косата ми още не е свикнала с ефекта от него и изглежда все така хубава всеки път като след първото ползване. Надявам се с времето влиянието му да не отслабне, макар че това е нормално. Като голям плюс отчитам, че продуктът е изключително икономичен и ще ми стигне за още поне два месеца. След това със сигурност ще си взема по-голяма опаковка. 
Ароматът му също е страхотен. Топъл, ядков, ориенталски, сладък, малко пикантен, също. Съжалявам само, че не се задържа дълго, дори и моите букли, които буквално поглъщат всякакви миризми, не ухаят така сладко след час. 
Това не е първият път, в който съм страшно доволна от продукти на марката. Впечатленията ми от маската за коса може да намерите тук.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)